http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Ekim 2009 Pazartesi

KUTU'DAN TANYA'NIN SÜRPRİZİ ÇIKTI!


Malum ofis ahtapotları yüzünden Tanya'nın hediyesinin kuş olup uçtuğunu biliyorsunuz. Ama Tanya, hırkız mı yaman ben mi yaman diyerek, öyle bir jest yaptı ki Kutu'yu mahçubiyet denizine sürükledi yeniden. Teknik arıza nedeniyle kaç gündür fotoğrafı bilgisayara aktarma konusundaki sıkıntılar, bugün itibarıyla çözülmüş bulunuyor. Fotoğrafta gördüğünüz üzere Kutu kanatlandı uçuyor, ceketimin yakasında görürseniz panik yok, o Kutu benim, ama koşarak üstüme gelmeyin;)

9 yorum:

Pinky dedi ki...

haahaaha :) koşarak koşarak gelirim vallahi :)

Pinky dedi ki...

çok şirinmiş güle güle kullan Kutucum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Pinky'cim:D
Sen koşarak gelebilirsin, korkmam senden;)

sedaca dedi ki...

ben de görürsem koşarım :)) bi de bağırırım kutuuuuu, buldum seniii diye :))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Sobelemene az kaldı zaten Sedacım:))))

Tanya's dedi ki...

Kutuuuu,

Oh sağ salim ulaştı ya bu sefer..pek şükür..çok şükür..

Deli deli kullan.

Bellek Kutusu dedi ki...

Tanyacımmm, hem deli deli hem güle güle kullanacağım:)
Tekrar teşekkür ederim.
Öperim

gorkem dedi ki...

gule gule kullan Kutucum :)
ben ucarak da gelirim, konuveririm masama valla :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Görkemsan:)
Uçarak gel valla ne süper olur:D