http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Ekim 2009 Pazartesi

ÜCRETSİZ CİLT BAKIMI NASIL YAPTIRILIR?

Sorunun cevabı kolay. Harvey Nichols, kendini daha iyi hissetmek isteyen tüm kadınları, 02-07 Kasım tarihlerinde gerçekleştirilecek RéVive Ücretsiz Cilt Bakım Günleri’ne davet ediyor. Yapmanız gereken 0212 319 11 55 numaralı telefonu arayarak, Harvey Nichols kozmetik katında gerçekleştirilecek, makyaj çantası ve cilt bakım ürünleri hediyeli, RéVive Ücretsiz Cilt Bakım Günleri için randevu almak. Kutu'dan hatırlatması, bloggerlar'dan yapması bedava...

12 yorum:

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

süper paylasım saol cnm

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Özge:)

Damlo dedi ki...

heheeyyyyyy!

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlocanım ses verdi yaşasın:D

çınar dedi ki...

bu cilt bakımının başka subesi yok mu?

Bellek Kutusu dedi ki...

Maalesef Çınar'cım:(

Siu dedi ki...

wayy habere bak :) ama klasik mini bakımdır dimi??

Bellek Kutusu dedi ki...

Vallahi bilmiyorum Siu'cum, ama ürün de hediye ediyorlarmış en azından bu iyi bir şey:)

tuku dedi ki...

utanırım yaa ben tek başıma sende gel kutu birlikte gidelim :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Bana sıkıntı basar öyle Tuku'cum, sen git benim yerime de ;)

Meral Erdoğan dedi ki...

kaptim randevumu kutucum, insallah donusum muhtesem olacak..

Bellek Kutusu dedi ki...

Süpersin sen ne diyeyim Arwen'im Meral'im, umarım güzel olur:D