http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Kasım 2009 Cuma

100 TL'LİK ALIŞVERİŞE 50 TL HEDİYE

Bayramda 'Damat' gibi olmak isteyenler, bu haberi okumaya devam etsin. Çünkü D’S Damat’ta her 100 TL’lik alışverişe 50 TL hediye çeki var. Eğer Turkcell kullanıcısıysanız ayrıca yüzde 25 de indirimden de yararlanıyorsunuz. Peki fiyatlar ne kadar? Dersimize çalıştık, onun da bilgisini verelim hemen. Kanvas pantolon 39 TL, takım elbise 249 TL, gömlek 29.90 TL, mont 99.90 TL, triko 29.90 TL.
(Kutu'cum bir günde 6 -yazıyla ve rakamla- dolgu birden yaptırınca sesin soluğun kesildi bakıyorum. İclal, git başımdan! Aman iyi, bahaneyle biraz susarsın, geveze Kutu!)

7 yorum:

çınar dedi ki...

haber için sağol, geçen hafta koştum ben damata ama pek bir şey kalmamış.

Tibet'in annesi dedi ki...

Yılbaşı hediyesi için uygun bir seçim olabilir o zaman...

Bellek Kutusu dedi ki...

Yeni ürün getirirler umarım Çınar.

Tibet'in annesi, acele etme, daha ne şahane indirimler olacak;)

Tibet'in annesi dedi ki...

O zaman bir duruiimm ben :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Evet, sen bir dur Tibet'in Annesi:)

Pinky dedi ki...

geçmiş olsun Kutucuuum. bi günde nasıl 6 dolgu yaptırabildin bravo sana :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Deli gibi korkuyorum bildiğin gibi değil, başlamışken hepsi bitsin istedim Pinky'cim:D