http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Kasım 2009 Pazartesi

135 TL'YE YÜZDE 100 İPEK GİYİN!



Yılbaşı geliyor, kalıcı ve özel hediye arayanlar için Kutu'dan şahane bir öneri var. Hamam'ın Glam serisi! Yüzde 100 ipek! Nevresim, gecelik, sabahlık, mintan, terlik (erkek ve kadın için) gibi kişiye özel seçenekleriniz var. "Fiyatlar ne kadar?" diye Çiğdem Akışık'a sordum, ürünler 135-2.880 TL arasında değişiyor. Küçük bir hatırlatma, Glam serisi Hamam'ın yurtdışında dünya jetset'ine de en çok sattığı ürünlerin başında geliyor.

Son dakika edit: İsviçre'den kuşlarım geldi. Saydım, tam tamına 25 tane! Rengarenk papağanlar... Bizim servisin postaları tek tek masalara dağıtılmadığı için o yığın içinde kuşlarım beni bekleyip durmuş. Neyse ki kuşlarıma kavuştum, çok ama çok teşekkür ederim Görkemsan;)

6 yorum:

Pinky dedi ki...

ay ne güzel yumuşacık gözüküyor Kutucum :) sitelerine girince de hamama gidesim geldi :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah bir de pembe olsalar değil mi Pinky'cim:)

Pinky dedi ki...

eveet Kutucum :) ama yatak örtüsünün renginide çok sevdim :)

Damlo dedi ki...

yahu bana gelmedi daha böhüüü ama yalancıktan deil :/

gorkem dedi ki...

aaayyyy :D:D coook sevindim :D ben de postacilari seven oven bi yazi yazmayi dusunuyordum, biraz daha bekleyim o zamaaan :D

Damlocanim, apartman cocuklari varsa, selamimi soyle, anlar onlar!

sedaca dedi ki...

ipek nevresim kullanabileceğimi pek sanmıyorum :) amaaa şu sabahlık nasıl güzel göründü gözüme :)