http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

3 Kasım 2009 Salı

142 BİN TL'YE EV AL, MAYIS'TA TAŞIN

Günün sonu da olsa ayağımıza gelen emlak fırsatını duyurmamak olmaz. İstanbul'da Selective Kartal Evleri'nde havuzlu 1+1 daireler 142 bin TL'den, 3+1'ler ise 285 bin TL'den satılıyor. Daireler 6 ay sonra teslim edilirken, Kasım ayı sonuna kadar sürecek olan kampanyada peşinat ödemesi ise evi teslim aldıktan 6 ay sonra yapılabilecek. "Uygun fiyatlı ve ödeme koşullu olmak kaydıyla başımı sokacak ev arıyorum" diyenler, detaylı bilgi için şuradan tık'layabilir.

4 yorum:

asyaselda dedi ki...

ne pahalı şu istanbulda evler..
mersinde bu fiyata bir yazlık bir kışlık alırsınız..zor çok zor..

Bellek Kutusu dedi ki...

Haklısın AsyaSelda, konut İstanbul'da çok pahalı, dünya kadar ev yapılıyor yine de bir şey değişmiyor...

Deniz dedi ki...

valla verdiğin örneklerin fiyatları giderek düşüyor:)) Ben bekliyorum bakalım, 3-5'e düşerse diyerekten...

uyanık gördüm kendimi:)))

Bellek Kutusu dedi ki...

:))) He he Kutu'yu takip edin karlı çıkın!

İmza: Slogan berbat, hiç pırıltı taşımıyorum:)