http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Kasım 2009 Çarşamba

279 TL'YE HEM EĞLEN HEM ZAYIFLA

Kutu'nun spor salonu macerasını hatırlamayanlar önce şunu okusun, sonra bu post'u okumaya devam etsin. (Gülmeyin, gülerseniz de içinizden gülün!) Eğer siz de Kutu gibi 'yetenek' abidesiyseniz o halde sizi geçtiğimiz ay Avrupa'yla aynı anda Türkiye'de de satışa çıkan Wii Fit Plus paklar! Wii Fit Plus ne mi yapıyor? Paket antrenman programları ve kalori ölçerinin yanı sıra denge oyunlarıyla da eğlendiriyor. Fiyatı 279 TL.


Son dakika edit: Şu haberi okudum, pek keyiflendim, niyeyse:)

11 yorum:

gorkem dedi ki...

ben bu olayi nasil unuturum :) sen boyle benim gonlumun Kutusu oluverdin :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu zeka seviyesindeki Kutu'ya doktora yaptırıyorlar, eğitim sistemimizdeki çarpıklığı düşün yani Görkemsan:D

YILDIZ dedi ki...

Kutu okumamıştım spor maceranı,bayıldım inan yahu:))

Wii Fit bizde var bu plusta ilgimi çekiyor bak şimdi sen de yazmışsın;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yaa ben de bayıldım Yıldızcım ama utançtan:D
En güzeli bu Yıldızcım, evde dört duvar arasında ne yaparsan yap, kimseye rezil rüsva olmak yok işin sonunda:D

Pinky dedi ki...

hahhaa çok komik bu maceran Kutucum :D süper Kutusun sen :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim süper miyim yoksa Şaban Kutu muyum belli değil:D

Pinky dedi ki...

yok canım olağanüstü, fizikötesi güçlerin var sadece :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Evet, normalde kendimi kaldıramıyorum ama yere sabit tekerleksiz kondüsyon bisikletiyle sahil turuna çıkıyorum :D

sedaca dedi ki...

hahaaahhaaa spor salonu macerası çok komik ama senin bu yorumlarda kendine yaptığın eleştiriler daha komik :)
evde tembellik geliyo yapmıyoruz :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben Başak'ım, en çok kendimi eleştirmem doğal Seda'cım:)

sedaca dedi ki...

bir Başak olarak bilirim :)