http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Kasım 2009 Pazartesi

3.75 TL'YE KRİZDEN NASIL ÇIKILIR?

Kriz Kahini Roubini Kutu iftiharla sunar: "Yayınlanmakta olan post, gençlerin gelişimini olumsuz yönde etkileyebilir, sorumluluk kabul etmiyorum, blog'unuzun ayarlarıyla oynamayın!" Hain Red Sonja ve müdürünün tatlı üzerine güzellemeleri tatlının T'sine bile dayanamayan, sabah kahvaltısını bile tulumba tatlısıyla yapan Kutu'yu krizden krize sürükledi. Hala yutkunmama sebep olan ise ayva tatlısıydı. Yarın ayva tatlısıyla yapacağım açılışı Karaköy Güllüoğlu ile sürdürmek niyetindeyim. Bana bir şey olursa (misal mide fesatı gibi!), sorumluların kim olduğunu biliyosunuz! Benim gibi krize girenler için sipariş vereceğiniz seçenekler şurada. (Kutu'cum sedan modelden hatchback'e geçemediğin gibi korkarım ki yakında arkana 'Long Vehicle' yazacaklar! Onu boşver de bak bir de Fatih sarması varmış, haberin bile yok, hayret ki ne hayret! Bekle beni ayva tatlısı kavuşmamıza saatler kaldı!)

Not: Fotoğrafı şuradan aldım, yapanın da çekenin de eline sağlık.

11 yorum:

Pinky dedi ki...

ekrana yapıştırdın Kutucum gece gece sağol :) kaldıramıyorlar şuanda sandalyemden :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim valla bu sefer benim kabahatim yok, hep o hain Red Sonja ve müdürü yüzünden!:D
İmza: İntikam en az ayva tatlısı kadar tatlıdır değil mi Kutu?;)

gorkem dedi ki...

ben bunu da gordukten sonra listeme basladim Kutucum, ayva tatlisi ile de acilisi yapiyorum :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Tamamdır Görkemsan:) Bugün ara ara Sirkeci-Eminönü hattında bulamadım, baklavaya talim ettim:(

Tibet'in annesi dedi ki...

Yapılır mı bu yahu?! çok canım çekti :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Bana da hiç acımadan yaptılar Tibet'in annesi:((
eğer markette falan ayva bulabiliyorsan kendin pişir, zira dışarıda yok!

ipex dedi ki...

sedan-hatchback yorumuna koptum :) ilahi kutu :D

Tibet'in annesi dedi ki...

aklıma ayva tatlısının en afillisi geliyor ama o da çok abartı olur... Taksim, Hacı Abdullah lokantası dersem, bilmem anlar mısın? :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Hep böyle komikliğe vuruyorum ama acı gerçekler 'arkamı' bırakmıyor İpex'cim:D

Offf offf diyorum karşı ki dağlar yıkılıyor Tibet'in Annesi:D

redsonja dedi ki...

Yahu aradan kaç gün geçti, hala unutmadın bu ayva tatlısı meselesini be Kutucum. Her seferinde giriyoruz taşın altına valla. :)))))
Tabi her ne kadar intikam desen de sen, ertesi gün müdürümle bana yaptığın jesti de unutmuyorum.
Ama bundan sonra senin yanında konuşurken 2 kere düşünücem, sonra senin diline düşmek var :)))))))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Kindar Kutu'yum ben:))))
Kıyamıyorum sana o ayrı, ama prensip olarak intikamımı alırım o da ayrı:P