http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

25 Kasım 2009 Çarşamba

80 TL'YE LİMİTSİZ İÇKİLİ FİKS MÖNÜ!

Nerede mi? Kalamata Meyhane'de... Geçtiğimiz yaz Sortie bünyesinde açılan Kalamata Meyhane, şimdi Akaretler Sıraevler'de açıldı. Yaprak ciğerden mevsim balığına, topikten işkembe mezesine tam 20 çeşit soğuk ve sıcak mezenin servis edildiği mönünün, limitsiz içki dahil fiyatı 80 TL. Haftanın 5 günü canlı müzik de var. Meyhane’nin ayrıca bir de bahçesi bulunuyor. Felekten bir gece çalmak isteyenler 0 212 258 87 88 numaralı telefondan rezervasyondan yaptırabilir.

6 yorum:

sedaca dedi ki...

ayy kutucum ne güzel olur şöyle bi eğlensek, şarkılar söylesek

Bellek Kutusu dedi ki...

Elleri görelim, oturmaya gelmedik nidaları arasında:)

Damlo dedi ki...

uzak kaldım resmen ama kapayacağım arayı :D

Bellek Kutusu dedi ki...

nerdesin bakayım sen???:)

Tibet'in annesi dedi ki...

Bayramın kutlu olsun Kutucum...
İnşallah birarada kutlama günlerimizi de görürüz diyorum, öpüyorum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de senin bayramını kutluyorum Tibet'in Annesi...
Umarım öyle bir şansımız olur :)