http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Kasım 2009 Çarşamba

% 85 İNDİRİMLİ D&G ALMANIN SIRRI!

Bu post izdihama ve daha da kötüsü "yağğğnııı" diye konuşan kız çocuklarının aşırı ilgisine mazhar olabilir, uyarımı baştan yapayım. Dolce&Gabbana, Prada, Miu Miu, Marc Jacobs gibi ünlü markaların satıldığı Beymen Sezonsonu Designers on Sale mağazalarında bu haftasonuna özel (13-14-15 Kasım) yüzde 85'e varan indirim uygulanacak. Üstelik indirim sadece kıyafetle sınırlı değil, ayakkabı ve çanta da dahil. Unutmadan BSSD Fulya Otim, Şişli ve Forum Ankara Mağazaları ile Boyner Profilo, Boyner Bakırköy, Boyner Panora ve Boyner Zafer Plaza Mağazaları’nın içinde yer alıyor. Kutu'dan hatırlatması, sizden alması..

8 yorum:

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

kutucum senin hatrın icin gidicem valla. dun gittim cunku fulyadakine. her sey inanilmaz pahaliydi. 2 hafta daha beklerim Beymen'in sezon indiriminden alırım diye dusundum

Bellek Kutusu dedi ki...

Kristal Küre'cim yüzde 85 indirim kısmı kulağa çok hoş geliyor da olabilecek izdiham düşündürüyor...

gSd dedi ki...

ankarada 1 tanesine gittim geçen haftasonuydu galiba,
zaten alacak birşey yoktu olanlarda durdukları yerde eskimişlerdi...
bu indirim üzerine hiç bir şey kalmaz herhalde

Bellek Kutusu dedi ki...

Eğer dediğin gibi kalan son parçaları eritmek içinse kötü gSd'cim, ama yeni ürün koyacaklarsa o zaman güzel olabilir:)

Pinky dedi ki...

burada boyner outlettede oluyor bu BSSD indirimi Kutucum. ama boyner çok eski şeyler getiriyor genel olarak. orası iyidir belki.

yağğğnııı'ya çok güldüm Kutucum :D hatta denedim bile. beceremedim. çok çakma durdu ağzımda :D

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he tabii yağğğnıııı Pinky'cim, sen prensessin uyar mı hiç böyle gudik kelimeler sana :D

Siu dedi ki...

bu post beni yoldan çıkartır :)

Bellek Kutusu dedi ki...

:) Siu'cum kendine dikkat et orada bak izdiham olursa karışmam