http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Kasım 2009 Pazartesi

99 TL'YE YEMEK YAPMA MAKİNESİ!


Ekmek makinesi, yoğurt makinesi tamam da yemek makinesini ilk kez duyuyoruz... Sinbo Digicook ile çorbadan pilava, et yemeğinden baklagillere ve sebze yemeklerine kadar pek çok farklı lezzet pişirmek mümkün. Örneğin çorbayı 15 dakikada, et yemeğini ise 25 dakikada pişirme özelliği var. Ayrıca yemekleri 12 saate kadar sıcak tutabiliyor. 5, 7 ve 10 litrelik seçenekleri ile satılıyor. Fiyatı ise 99 TL'den başlıyor. Yemek yapmaya vakti olmayanlara duyurulur.

9 yorum:

gorkem dedi ki...

ilk hediyem jamie oliver'in yemek kitabidi, acaba tarifi yazsam pisirse...

Bellek Kutusu dedi ki...

Ahahhaa bak iyi fikir Görkemsan:)

NALAN dedi ki...

Ne yani malzemeleri gene ben yıkayıp soyup,doğrayıp koyacam ama yemeği makine pişirdi olacak ölemi...düdüklü tencerelere noldu...
değişikmiş...

Bellek Kutusu dedi ki...

Valla çok doğru Nalan, herşeyi sen yaptıktan sonra ne kaldı değil mi?:)))

zeynepin sesi dedi ki...

bende de ekmek yapma makinesi var,çok memnunum..her şey doğal oluo ama bu ne biliim gereksiz sanki..sonuçta nalanın dediği gibi her şeyi biz katacaksak :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Zeynep, o ekmek makinesi çok tehlikeli bir şey:))
İmza: Zeytinli ekmeğin hastası Kutu!

Siu dedi ki...

bundan da fonksiyonel birşey lazım bana :) herşeyi kendi yapsın istiyorum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Siu'cum ben de oturduğum yerden hemen zayıflamamı sağlayacak fonksiyonel bir makine istiyorum:)

Adsız dedi ki...

bence yanlis dusunuyorsunuz hanimlar, ben bir senedir kullaniyorum ve cok memnunum. kucuk cocugu olanlar icin cok harika birsey, zaman kazandiriyor, ocak basinda beklemek zorunda kalmiyorsun )) o yuzden iyi dusunun