http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

30 Kasım 2009 Pazartesi

BENZİN ALIRKEN 2 KAT PUAN KAZAN


Shell Club Smart Card, 26 Kasım–31 Aralık tarihleri arasında gerçekleştirilen kampanya kapsamında üyelerine 2 kat puan kazandırıyor. Kampanya ile kart kullanımında ve kampanya kapsamında Shell Club Smart Card başvuru formu genel şartları geçerli olacak. Benzin alanların aklında bulunsun...
Not 1: Bayramın mağduru Kutu'ydu! Coco'yu severken, tırmık darbesine maruz kaldım. Ondan sonra neden kedi değil köpek seviyorsun diyorlar, işte sebebi! Unutmadan, Coco'yu mıncıklayarak sevmedim, gayet güzel kendini sevdiriyordu, ne olduğunu anlamadan, bir anda çiziktirildim. Anne Kutu'ya göre tırmıklanmamın sebebi bayram tıraşı olan Coco'ya, "Aaa, ne keleş olmuşsun, seni bir daha kuaföre götürmesinler sakın" şeklindeki fitneci tutumummuş. Bundan çıkarılacak 2 ders neymiş? 1- Her zaman köpekleri sev 2-Bir kıza saçlarının kötü olduğunu asla söyleme!
Not 2: Bayramın ikinci en mağduru Red Sonja'ydı. Peçete üzerine istek yaptım. Bütün bayram istediğim şarkıları indirmekle meşguldu, telef oldu canım benim. Bir de her zaman ki kibarlığıyla "Daha istersen söyle Kutu'cum" diyor. Ben seni sevmeyeyim de kimi seveyim canım Red Sonja'm:)

4 yorum:

Pinky dedi ki...

ilahi Kutucum, geçmiş olsun :)) Kuzenin Coco pek şekermiş :) annen çok haklı, hiç öyle şeyler denirmi bir bayana kedide olsa :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kanattı sıpa elimi Pinky'cim!
He he he, aslında patavatsız biri değilimdir ama kaçtı bir kere ağzımdan:D

Pinky dedi ki...

hii kanattımıı, bak sen şuna.geçmiş olsun Kutucum :) bir daha deseydin dediklerini o zaman :))

Bellek Kutusu dedi ki...

İyi fikir Pinky'cim, bir daha göreyim, yüzüne yüzüne söyleyeceğim yine, hak etti çünkü:D