http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Kasım 2009 Pazartesi

BİR KUTU MADLEN ÇİKOLATA NE KADAR?


Elimi korkak alıştırmıyor ve tatlı haberlere devam ediyorum. Madem bayram moduna girdik, işte bir bayram klasiği madlen çikolata. Ancak bu bildiklerinizden biraz farklı. Çeşnili madlen. Kakaolu, bitter, beyaz çikolata, frambuaz ve çilekten oluşuyor. Mini'si 7 TL, küçük boy 20 TL, orta boyu ise 25 TL'den satılıyor. Nerede mi? Kahve Dünyası'nda. (Kutu'cum Red Sonja'yla yediniz beğendiniz mi? Benim favorim her zaman ki gibi beyaz. Red Sonja hangisini beğenmiş bir de ona sormak lazım.)

9 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Şaka! Süpermiş bunlar!!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Ayıptır söylemesi vallaha yedik:)
Ben ki madlen sevmem hakikaten güzelmiş:)

Tuğba dedi ki...

Oh afiyet şeker olsun da bize yok mu el öpmeye gelelimde sebeblenelim:))Bayrama almak şart olsun.

Bellek Kutusu dedi ki...

Aşkolsun ya olmaz mı:)

Deniz dedi ki...

ay gece gece canım tatlı çekecek senin yüzünden... Zaten aklım içerideki 3 küçük pastada

PINAR dedi ki...

frambuazli beyaz çikolatası deneme değer

REMZİYE dedi ki...

kahve dünyasının bütün çikolatalarını çok başarısız buluyorum.. çok lezzetsiz ağızda yağ tadı bırakıyor .. favorim MABEL!!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok hainim değil mi Deniz:)

Bak o güzeldi Pınar'cım:)

Mabel'i aklımıza not ettik o zaman Remziye:)

redsonja dedi ki...

Kutucum yaaa, sen beni iyice kendine benzetecen yakında. Çikolata sevmeyen ben bile, dayanamayıp kutudakilerin hepsinden yedim bir sürü. Benim favorim bitter olanı. İçinde bişeyler var, anlamadım ne olduklarını ama çok güzellerdi. Hain Kutu, elbet intikam saati gelecek...