http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Kasım 2009 Pazartesi

BU KAMPANYA GÖĞÜS BÜYÜTÜYOR!

Kampanya Kraliçesi olarak bunu yazmazsam çatlardım. Bu şahane haber Gazeteport'tan geliyor. Finlandiya Havayolları ilginç bir kampanya başlattı: Daha fazla uçak yolculuğu yapanlara, göğüs büyütme estetiği bedava! Bu konuda Kutu da hiç bir masraftan kaçınmayarak bir fizibilite çalışması yapmıştı hatırlarsınız. Mevzudan haberi olmayanlar şuradan bakabilir.
(Kutu'cum oyun delisi Red Sonja, şehirlerine senin adını veriyor biliyorsun değil mi? İyi de kendisi o parti senin bu parti benim şeklinde hillik hillik geziyor. Umarım o şehirlerin sonu Kara Murat-Bizans Prensesi olayına dönmez! Buradan uyarımı yapayım sonra ben duymadım-ben görmedim olmasın.)

11 yorum:

redsonja dedi ki...

İlahi Kutu, duyan da beni party girl sanacak. Sen merak etme şehirlerin emin ellerde, güçlü kuvvetli şovalyelerim sana bekçilik yapıyor. Kılına zeval getirir miyim ben senin. Sataşan olursa taş üstünde taş bırakmam silerim onu o dünyadan.

Bellek Kutusu dedi ki...

Heheyytt budur işte:)
Aslan Red Sonjam benim, en kızılından ve en kahkahalısından hem de:D

çınar dedi ki...

ilginç

Bellek Kutusu dedi ki...

hakikaten ilginç Çınar:)

Tibet'in annesi dedi ki...

bir de göğüs küçülteninden bulalım Kutucum :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Puhaaaa:D
İlahi Tibet'in Annesi:))))

mugemmell dedi ki...

hahaha çok güldüm! çok iyiymiş...

Bellek Kutusu dedi ki...

Mugemmell :)

Pinky dedi ki...

hahaha :) estetikten sonra binmeye korkacakları için doya doya uçacaklar yani Kutucum. basınçtan patlama riski varmış ya silikonların :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Sonra dön başa olmasın değil mi Pinky'cim:)

Adsız dedi ki...

bana bi faydasını göremedim bu olayın ? n'olcak şinci ??

B.B.S. (yorumsuz)