http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Kasım 2009 Cuma

DOĞALGAZ FATURASINI % 50 İNDİRİN

Madem akıllı alışveriş önerilerinde bulunuyoruz, işte size en akıllısından bir tane daha. LCD TV ısıtıcı! Doğalgaza göre yüzde 50, diğer elektrikli ısıtıcılara göre yüzde 30-40 daha tasarruflu. Görüntüsü tıpkı bir LCD televizyona benziyor. Fiyatları 820-938 TL arasında değişiyor. Neymiş bu mevzu merak ettim diyenler şuraya, ürünü incelemek isteyenler buraya tık'layabilir.

Son dakika edit: Red Sonja'cım, mesleği icabı bundan önceki görseli beğenmedi, bayram seyran dinlemeyip beni esefle kınadı. Başkası ayar verse kıyameti kopartırdım ama kendisini çok sevdiğim için kuzu kuzu değiştiriyorum. Eğer verdiğim şarkı listesi indirilmezse bak o zaman nasıl kurt kesiliyorum!

4 yorum:

çınar dedi ki...

iyi fikirmiş. iyi bayramlar tatlım

Bellek Kutusu dedi ki...

Sana da iyi bayramlar Çınar'cım...

Deniz dedi ki...

daha neler bulacaklar bakalım..
İyi bayramlar....

Bellek Kutusu dedi ki...

İyi bayramlar Deniz'cim:)