http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

17 Kasım 2009 Salı

EV ALIŞVERİŞİ YAP, OPEL KAZAN


Küçük ev aletlerinden cep telefonuna, kişisel bakım ürünlerinden hediyelik eşyaya kadar çeşitli ürünlerin yer aldığı pratikev.com’da, bayram boyunca 150 TL’lik alışveriş yapan herkes, çekilişe katılarak hediye kazanma şansına sahip olacak. Hediyeler arasında, 1 Opel Astra, 5 adet LG LCD Televizyon, 10 adet C BOX notebook, 100 adet SIEMENS AS 180 telsiz telefon var. Görkemsan ve Siu başta olmak üzere gelin adaylarına duyulur:)

7 yorum:

enne dedi ki...

Kutucan, sana bişi sorcam. Hani bi kırtasiye firması var, Japon firma sanırım, Nişantaşı ve Bağdat caddesinde mağazaları olması lazım, M ile başlıyordu adı, neydi orası? Çıldıracağım, hatırlayamıyorum. Sen bilirsin kutucum, bi deyiversen ya bana?

Bellek Kutusu dedi ki...

Adi Muji Enne'cim:)

enne dedi ki...

HAY YAŞA!!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Bazen bana da oluyor Enne'cim, dilimin ucuna geliyor bir türlü hatırlayamıyorum:)

gorkem dedi ki...

Kutucum :) aman guvene soylemeyelim o cok sever cekilisa katilmayi, biz bu kampanyanin 4 sene sonraki versiyonuna yetisiriz ancak :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tamamdır Görkemsan:)

Siu dedi ki...

ben bunu yeni gördüm, allahtan bayram geçmeden gördüm :))