http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

4 Kasım 2009 Çarşamba

İKİZ BEBEK'CİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

Dün fazlasıyla gergin bir gündü. Hatta şöyle diyeyim, akşam eve gittiğimde bile tansiyonum hala 15-10'du. Ama buna rağmen çok güzel bir şey oldu. İkiz Bebek'cimden, sürpriz bir paket geldi. İçinden neler çıkmadı ki, şahane bir nazar boncuklu kolye, camdan mickey mouse küpeler, pisipisili kart, zaten hepsinin bulunduğu çantaya söyleyecek laf bile bulamıyorum, çünkü bayıldım. Ne kadar teşekkür etsem az. Şu blog bana hala bir iş fikri kazandıramadı ama harika dostlar kazandırdı, bundan eminim.

6 yorum:

Deniz dedi ki...

Sen ciddi misin?İşte iş fikrin bu ya senin!!! Bence çok yakında bu blogu paraya dönüştürebilirsin..


Nazar boncuklu kolyen de çok şıkmış

ikiz Bebek dedi ki...

Güle güle kullan kutucuğum.seni öpüyoruz :)

Tibet'in annesi dedi ki...

Blogların en güzel tarafı kazandırdığı dostlar gerçekten. Seviyorum siziii :)
Güle güle kullan hediyelerini :)

Damlo dedi ki...

iyi misin ki :(

Pinky dedi ki...

nazar değmesin :) çok güzel kolyen güle güle kullan Kutucuum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne bileyim Deniz'cim, Bellek Kutusu Ltd. olayı bir hayal gibi geliyor hala.
Kolyem süper gerçekten:)

Ben de civcikleri ve seni öpüyorum İkiz Bebek'cim:)

Ben de seni ve Tibet'i çok seviyorum Tibet'in annesi:)

Gene kuşlu dönemim Damlocan, her bir şey ters gitmeye başladı, bakalım hayırlısı...

Teşekkür ederim Pinky'cim:)