http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

18 Kasım 2009 Çarşamba

İNDİRİMLİ NOTEBOOK NASIL ALINIR?

“Vatan Notebook” her mağaza açılışında, açılan mağazada ilk 5 gün süresince World’e özel 5 taksitte % 20 indirim fırsatı sunuyor. İndirimin yanı sıra haftanın 4 ürününde özel fiyat avantajları da var. Peki, hangi mağaza ne zaman açılacak? Onu da belirteyim ki kampanyadan yararlanmanız kolay olsun. Capacity Bakırköy 15-19 Kasım, Forum İstanbul 17-21 Kasım, Neomarin Pendik 19-23 Kasım ve Bağdat Caddesi Erenköy 21-25 Kasım.
(Kutu'cum, bak hazır kampanya da var, gidip kendine güzel bir netbook alsan diyorum! Tamam, halledeceğim...)

11 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

netbook fiyatları nasil,piyasada?

Bellek Kutusu dedi ki...

550 TL'den başlıyor diye biliyorum İkiz Bebek'cim, farz oldu artık bana almak zorundayım.

sedaca dedi ki...

biz LG'ninkini aldık, 600 yada 650 TL falandı, rengi de beyaz çok güzel çok memnunum ben :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Valla mı? Ben de o LG'yi gözüme kestirdim ama bir türlü emin olamadım. Servisi falan da iyidir umarım.

meraklı yengeç dedi ki...

netbook ların ekranı ufak oluyor değil mi ben de istiyorum bu aralar ama o kadar küçük ekran acaba rahatsız eder mi diye düşünüyorum. Aslında daha pratik taşıma açısından ama bilemedim.

Bellek Kutusu dedi ki...

Meraklı Yengeç, açıkçası ben de senin gibi bütün gün çantamda taşıyayım hafif olsun diye istiyorum. Ekranı değil de bazılarının klavyeleri çok küçücük, benim dolma parmaklar sığmıyor:)

Aicha! dedi ki...

Ablam acer aldı problemli çıktı 1 hafta sonra geri vermek zorunda kaldı :( Haberiniz olsun!

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu dediğini mutlaka dikkate alacağım Aicha:)

meraklı yengeç dedi ki...

aslında acer iyi markadır ama şanssızlık olmuş. Bir de ekranlar beni deli ediyor eskisi gibi 15" ekran yok, plazma lcd tvler gibi yapmışlar ekranları dikdörtgen.

nothing dedi ki...

ben de LG 'nin pembesini alıcam :) Darty'de çok uygundu fiyatı ama kalmamış Bağdat Cd. Vatan'ı bekliyorum o halde :) Ben herseyini beğeniyorum ama sadece cdrom yok biliyorsunuz bunlarda :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben anlamıyorum Meraklı Yengeç'cim bu bilgisayar işinden:)

Nothing'cim pembesi mi varmış?:) Ben sadece beyaz var zannediyordum. Film seyredemeyeceğiz ama olsun:)