http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Kasım 2009 Cuma

KRİSTAL KÜRE'YE AÇIK ÇAĞRI

Bellek Kutusu, sorumlu ve sorunlu blogger'lık gereği küçük dip notlar haricinde sadece indirim, kampanya, yeni iş fikri gibi fırsat haberlerini duyurmaya çalışıyor. Yeri gelmişken, bu kez sadece kendim için yazıyorum. Uzatmadan sadede geliyorum.
Kristal Küre'cim, her gün en trendy moda haberlerini duyurmakla kalmıyor aynı zamanda her cuma çok şahane hediyeler de dağıtıyor. Bu da yetmezmiş gibi blogger'lara hangi marka hediye almak istediklerini de soruyor. Ben de fırsat bu fırsat deyip araya sızdım ve sipariş listesine fotoğrafta gördüğünüz bebek Samoyed'in adını yazdım. Hani belki bir ihtimal diye. Bu yüzden baştan uyarımı yapıyorum, Kristal Küre'nin olmayanı oldurma konusunda üzerine yok, çok yakında cuma hediyesi Samoyed olursa, benden başka kimse çekilişe katılmayacak ona göre! Sonra vay ben duymadım vay ben görmedim olmasın!
(Kutu'cum sen niye gidip kendin Samoyed almıyorsun? ABD'ye vizesiz girmek bizim eve köpekle girmekten daha kolay, bu birrr! "Çekilişten çıktıııı" diye sırıtarak güvenliği atlatma planlarım var, bu da ikiii. Oldu mu? Oldu oldu tam süper oldu!)
Not: Üstteki bıdığın daha şahane fotoları şurada. Göz yanılması olmasın, bu sıpa büyünce gayetten geniş yer kaplıyor:)

10 yorum:

Pinky dedi ki...

hahahaha ilahi Kutucum :D çok şeker, çok topiş bişey bu Samoyed. mıncırmalık. bende isterim ama bizim güvenlikte pek fena :)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

Kutucum son haberler arasında kendimi görünce bi an noluyoruz dedim! süpersin sen ya. çok teşekkür ederim :) bak günün birinde boynunda bi fiyonkla bi samoyed bulursan kapında sakın şaşırma! :)

Tuğba dedi ki...

Çok hoşsun kutucum:))bende ne oluyor dedim.

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim çok tatlı değil mi, ben bununla bütün gün yuvarlanırım yerlerde, vileda yapmaya bile gerek kalmaz:)

He he he, baskı unsuru yaratıyorum Kristal Küre'cim, o kadar güzel hediyeler veriyorsun ki listeye belki bu da girer dedim:)

Jaws müziğiyle ortama giriş yaptım Tuğba'cım:)

sedaca dedi ki...

kutucum, konuyla biraz alakasız olacak ama sana bir selam yolladım bakalım nasıl gelecek :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Hayırdır inşallah hayırdır inşallah:D
imza: Meliha Kutu

defneyleyasamak dedi ki...

Kuzen, o çekiliş kuponuyla birlikte teyzoşa napar sen? Bence dejanı da katar önüne 6 tane eşantiyonuyla, valizini bile yollamadan sepetler hepinizi :)

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he he:))))
Bütün gün propaganda yapıyorum kuzen:) Dün Mısır Çarşısı'nda 2 tane yavru samoyed gösterdim, "Hımm güzelmiş" dedi uzaktan, bu bile insanlık için küçük bizim için büyük bir adım:D

Siu dedi ki...

bi samoyed'ler bi chow chow lar çok seviyorum çook :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Var ya bu kadar olur Siu'cum, ben de bayılıyorum chow chow'lara :)