http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Kasım 2009 Pazar

MİMLİ KUTU

Deniz'cim beni mimlemiş, uzatmıyor hemen cevaplara geçiyorum. Bir de çanta mimim vardı hala aklımda onu da yazacağım ilk fırsatta...

1. Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu:
Adam Fawer'ın Empati adlı kitabı. Olasılıksız'ı pek bir beğenmiştim. Kurgusu ona benziyordur diye aldım. Çantamda geziyor, hala başlayamadım. O yüzden konu bilgisi veremiyorum.
2. En son aldığınız kitap:
Cehennemde Balo Geceleri, Stephene Meyer de yazar kadrosunda diye aldım ama tam bir hayal kırıklığıydı benim için...
3. Şimdiye kadar aldığınız kitaplar arasında en sevdiğiniz:
Tolkien'in 3'lemesi elbette! Ama devamı var Jerzy Kosinski'nin bütün kitapları. Suç ve Ceza! Weis&Hickman'ın bütün serileri... Acayip bir profil çizdim farkındayım:)
4. Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de illallah dedirten kitaplar:
Orhan Pamuk, İstanbul: Hatıralar ve Şehir
5. Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap:
Serisi olabilecek bir kitap istiyorum. Ama aklımda belirli bir şey yok...

Not: Karikatür şuradan

4 yorum:

Siu dedi ki...

Cehennemde Balo Gecelerini bende aldım ama başlamadım daha korkuttun şimdi beni..

Bellek Kutusu dedi ki...

Siu'cum ben Twilight gibidir diye atladım ama kesmedi beni ne yalan söyleyeyim:)

Deniz dedi ki...

ya o empatiye ben de bir türlü başlayamamıştım, var bi iticilik sanırım.

Bellek Kutusu dedi ki...

Henüz bir empati kuramadım ben de Deniz, bekliyorum bir ilham gelmesini:)