http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Kasım 2009 Pazartesi

MUDO'NUN 7 GÜN İNDİRİMİ YARIN BİTİYOR

"Başında niye söylemiyorsun, iki ayağımızı bir pabuca sokuyorsun" diye şikayet etmeyin hemen. Geç olsun güç olmasın diyelim. Tüm Mudo City’lerle birlikte ilk kez Mudo Outlet mağazalarında da geçerli olacak “7 Gün” kampanyası ile Mudo Collection, Mudo Accessoires, FTS 64 ve Mudo Concept’in ürünlerine yüzde 30-50 indirimle sahip olmak için 24 Kasım Salı yani yarın son gün. Ez cümle, elinizi çabuk tutun!

Not 1: Ama ben dedim değil mi? O kadar söyledik, dinletemedik! Red Sonja'nın şehri saldırıya uğramış. Sonum Arabesk'teki Müjde Ar'a dönerse hep bu Red Sonja'nın yüzünden!
Not 2: Seda'cım beni sonunda sobeledi:) Çok sevdiğim bir kuşla bana selam yolladı. Sırrımı tutacağına inanıyorum. Kanarya sözü değil mi?;)

7 yorum:

Pinky dedi ki...

ben yararlandım bile bu kampanyadan Kutucum. beğendiğim şeylerde indirim yapmamışlardı ben yinede aldım. hem indirim boşa gitmesin diye indirimli süzgeçte aldım :D

sedaca dedi ki...

elbette tutacağım :) söz, kanarya sözü :)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Dur tahmin edeyim, o süzgeç pembe değil mi Pinky'cim:)

Teşekkür ederim Kanarya'cım:)

Pinky dedi ki...

malesef bu sefer pembe değil Kutucum. Bildiğin metal rengi :) onda indirim vardı sadece :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tüh:)

Tibet'in annesi dedi ki...

Seda süpersin şekerim, korkulur senden :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Tİbet'in Annesi, Seda'nın beni kimden yakalayacağını tahmin ediyordum, yanılmadım. Asıl senin sürprizin tam bomba olmuştu hatırlarsan:)