http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Kasım 2009 Pazartesi

ROMA'YA GİTMEK İÇİN 160 EURO YETER

Havayolları böyle güzel promosyonlar yapmıyor mu kendim gidemesem bile bayılıyorum. Gidiş-dönüş vergi ve harçlar dahil Paris 175, Cenevre 155, Barselona 165, Bolonya 155, Roma ve Venedik ise 160 euro'dan başlayan fiyatlarla satılıyor. Peki bu güzelliği bize yapan kim? Avusturya Havayolları."Ben Avusturya Havayolları'nı sadece takdir etmek değil aynı zamanda bilet de almak istiyorum" diyorsanız, mouse'unuzu şuraya getirip tık'layın.

Not: Fotoğraf şuradan alınmıştır.

10 yorum:

nothing dedi ki...

Dün İZ'DE Ayhan Sicimoğlu ile Renkler'de Roma vardı, o da bir süre Roma'da yaşamış,çok güzel anlattı. Ben de Roma 'ya gitmedim ama şu doğum olayını halledeyim hemen programa alacağım.Baharda gitmek daha güzel olsa gerek,umarım buna yakın bir kampanyada baharda yaparlar.

Deniz dedi ki...

Roma,bir masal kenti... Kendimi bir film platosunda yürür gibi hissetmiştim. Görülmeli, görülesi...

Tibet'in annesi dedi ki...

Süpermiş!!! Gitsek mi? :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Roma çok güzel Nothing'cim bayılacaksın, baharda mutlaka indirimli turlar olur, merak etme:)

Kesinlikle yaşabileceğim şehirler arasında ilk 3'te Deniz'cim:)

Olmadı aynı gün döneriz Tibet'in Annesi, maksat 'şahit'lik;)

Tibet'in annesi dedi ki...

heheh :) gidelim gidelim :)))

nothing dedi ki...

evet ya gideyim ben oğlanı da alıp :)

gorkem dedi ki...

:D:D hadi gelin gelin :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi ve Görkemsan gaza gelmiş durumdayım, haberiniz olsun:)

Nothing'cim, oğlan doğsun, biraz da büyüsün, o zaman da indirimli Disneyland turu bulacağım size:)

Tibet'in annesi dedi ki...

valla ben de çok fena gaza gelmiş durumdayım da... aralıktan önce durumum belli olmayacak, bu kampanyayı kaçıracağım yani :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Yenisini buluruz Tibet'in Annesi, dert etme sen:)