http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Aralık 2009 Salı

1498 TL'YE PIERRE CARDIN MASASI!

Yeni yılda bol para istiyorum diyenlere "Para parayı, deli deliyi çeker" hatırlatması yapıp, Pierre Cardin'in gold serisini tavsiye edelim. Porselen ve bone china takımları 895-1.245 TL, çatal bıçak takımları 465-599 TL, cam kadehler 28 TL, şarap şişeleri 110 TL lik fiyatlarla satışa sunuluyor. Bütçeniz yetiyorsa ister yeni yıl hediyesi olarak sevdiklerinize alın, isterseniz kendinizi ödüllendirin. "Pek güzel de nerede satılıyor?" diyenler şuradan buyursun...(Kutu'cum duyduğuma göre, şu sıralar Kutucan değil Daralcan olmuşsun, sıkıntıdan ha bire Red Sonja'yı taciz ediyormuşsun. Ya ama o da ya Barbar Conan'ıyla meşgul ya da halkına şarap vermekle. İlgilenmiyor benimle hiç, pöfff!)

7 yorum:

redsonja dedi ki...

E kutucan, sana da şarap vereyim, sen de mutlu ol, zaten conan da yok ortalıklarda savaşa gitti bıraktı beni bu diyar ellerde. Sen beni taciz etcen, ben seni, bu işler böyle kutucum. Başım da çatlıyor.

Bellek Kutusu dedi ki...

Yok öyle, iki salkım üzümle halkını kandırdığın gibi beni kandıramazsın Red Sonjaaaaa:))
Düştün mü elime şimdi, nihaaahaaaa:D
Aldın mı sen bakayım ilacını?

Damlo dedi ki...

kullanmaya kıyamazsın :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten ya, hele o bardaklar, daha elime almadan korktum:)

tuku dedi ki...

ay o yıldız nekadar güzel öyle

Bellek Kutusu dedi ki...

Tuku'cum neredesin allasen, yorum da yapamıyoruz artık sana:(

EV ve Sen dedi ki...

www.evvesen.com adlı sitemizden yeni modelleri görebilirsiniz