http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Aralık 2009 Salı

155 TL'YE YILBAŞINDA KESTANELİ HİNDİ


Ben ki yıllar yılı rondodan geçirilmiş hindinin tavuk diye yutturulduğu bir Kutu olarak (Anneler size sesleniyorum, yapmayın şöyle numaralar!), el mecbur bu haberi duyuruyorum. Malum herkes benim gibi hindi karşıtı olacak değil ya! Sahan, yeni yılı evinde karşılamak isteyenler için içi kestaneli iç pilav ile doldurulmuş hindi hazırlıyor. Tam hindinin fiyatı 155 TL. "Tam hindi ne demek" demeyin, çünkü yarım hindi de var... Onun fiyatı ise 85 TL. "Ben hindi pişirmekle uğraşamam, sipariş vereyim Kutu" diyenler, tık'lasın.

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Mmmmm, nefis gözüküyor, saol Kutucum. Ben her sene sipariş verenlerdenim valla, imza: Tembel çalışan kadın :))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Rica ederim Deniz'cim:)