http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

21 Aralık 2009 Pazartesi

160 TL'YE 'DEVELİ' HİNDİ

İyi ki sevmiyorum dedim... Keçinin sevmediği ot, Kutu'nun sevmediği hindi burnunun dibinde bitermiş. Haber Finans Caddesi'nden geldi. Develi, yılbaşında Antep fıstığı ile lezzetlendirdiği hindileri, yapım aşamasını anlatan kısa bir bilgi notuyla birlikte, tamamen yemeye hazır bir şekilde istenen adrese ulaştırıyor. Hindi siparişi tüm Develi Restaurantlar’a verilebiliyor. Fiyatı 160 TL. "Bana uyar" diyenler sipariş için tık'ınız.

5 yorum:

dusunenbalik dedi ki...

Bana uyar ısmarlıycak isen :)

Deniz dedi ki...

Ya nasıl sevmezsin sen kestaneli hindi allah allah: ))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Yiyecek misin bu hindiyi gerçekten? Bir daha düşün:)


Açılım yapamıyorum hindiyle bir türlü... Kestanelerini yesem olmuyor mu Deniz:))

Deniz dedi ki...

yoksa yoksa vejeteryan değilsin diil mi???? Kutucum yapmazsın böyle bişey diil mi$-PPP

Bellek Kutusu dedi ki...

Yok canım, gayetten et oburum!:)
Sadece hindiye kılım:D