http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

4 Aralık 2009 Cuma

235 TL'YE FIFA DÜNYA KUPASI MAÇ TOPU

Beyler, bu haber sizin için! Başlık mevzuyu yeterince anlatıyor. Tekrarlamama gerek yok. Üreticisi Adidas. Topun ismi ise "JABULANI". Bu isim Güney Afrika’da konuşulan 11 resmi dilden biri olan ve Zulu kabilesinin kullandığı Bantu dilinden geliyor. adidas’ın 11. Dünya Kupası topu olup, tasarımda kullanılan 11 farklı renk ise her takımdaki 11 oyuncuyu, Güney Afrika’da konuşulan 11 farklı dili ve Güney Afrika’yı Afrika kıtasının etnik çeşitliliği en yüksek ülkelerinden biri haline getiren 11 kabileyi temsil ediyor. JABULANI, 5 Aralık’tan itibaren tüm adidas Shop’lar ve adidas yetkili satıcılarında 235 TL’den satışa sunuluyor. Dünya Kupası'na gidemeyen sevgili ve kocaları teselli etmek isteyenlerin aklında bulunsun...
Son dakika edit 1: Top yuvarlıktır, Kutu sakardır. Bu gece merdivenlerden düştü. Dizi kanadı, kanamakla kalmadı şişti, tabii sağ el baş parmağı da. İşin kötüsü omuzuna da bir şey olmuş galiba, çünkü quasimodo gibi yürümesinin başka bir açıklaması olamaz. Şu an Kutu'nun çıkardığı sesi merak edenler tık'ınız.
Son dakika edit 2: Sadece gecenin değil günün de en şahane sürprizi ev telefonundan gelen bir kuş cıvıltısıydı. Konuşurken ağrımı sızımı unuttum resmen, bir insan bu kadar mı pozitif enerji verir. Ben bu sakarlığa rağmen bu kuşu nasıl buldum hayret ediyorum kendime. İyi ki sesini duydum Görkemsan:)

11 yorum:

Pinky dedi ki...

ayyy Kutucum geçmiş olsuun. iyi misin şimdi? doktora gittinmi? güzelce dinlen ve iyi ol Canım Kutucum. öpelimde geçsin mi? ne çok soru cümlesi yazdım. panikledim. sen anlatırken bende düşmüş gibi oldum. uzat patilerini güzelce, dinlen oldumu?

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Pinky'cim, geç çıktım işten, sonra da asansör hızıyla merdivenlerden indim, aslında top gibi yuvarlandım demek daha doğru:)
Uzattım yaralı bereli patilerimi dinleniyorum şimdi, buz koyduk da şişlik indi biraz neyse ki...

Pinky dedi ki...

asansör hızıyla mı :( görünmez kaza işte. neyse daha beter birşey olmamış neyseki Kutucum. hadi bakalım geçsin gitsin inşallah. bilmiyorum bir ilaç-krem kullanıyormusun ama lasonil, anestol gibi ödem attırıcı, ağrıkesici bir merhem varsa sür. dizlerim hep mor gezdiğim için eksik olmazdı bizde :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Aynen öyle Pinky'cim, ne olduğunu anlamadan 1 kat aşağıya indim:)
İşin kötüsü ecza dolabında krem namına bir şey kalmamış, artık yarın sabaha kaldı mecburen...

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

çok çok geçmiş olsun kutucum :(

sedaca dedi ki...

hayddaaa, çok geçmiş olsun canım yaaa, görünmez kaza işte :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Kristal Kürecim:)


Ya işte böyle Seda'cım paldır küldür yuvarlandım işte, çok teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

Kutu, Kutu çok geçmiş olsun ... Sahalara ne zaman dönüyorsun ? Yoksa sen de fenerli oyuncuları mı özendin ...

b.b.s

Bellek Kutusu dedi ki...

TC sınırlarına döndün mü sen, hoşgeldin:)
Deme bana Fenerbahçe, hepsinde bir barfly durumu var, müthiş sinirleniyorum...!

gorkem dedi ki...

Kutucuuum, civildayan sendin bence :)) ama ben hala merak ediyorum nasil oldun diyee

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsanım merak etme kötüye ay pardon kutuya bir şey olmaz;)