http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Aralık 2009 Cumartesi

40 BİN DOLARA 'TAZE' PARA KAZAN

Kendinize yeni bir iş fikri arıyorsanız ve cebinizde de hali hazırda da 40 bin dolarınız varsa Kanadalı Juice Zone'un Türkiye'de kendine bayii aradığı haberi ilginizi çekebilir. Yaklaşık 15 çeşit taze meyve suyu, smoothie, wrap, panini ve frozen yoğurt gibi ürünlerin satıldığı Juice Zone'da anahtar teslim stand ve bayilik ücreti 40 bin dolar. Cirodan ise pay alınmıyor. Aklınızda bulunsun.


Not: Fotoğraf şuradan.

6 yorum:

tuku dedi ki...

evi mevi satıp kendı işimizin patronumu olsa kutucum.

evet yorumu kapadım ben yorum yapayım bana yapmasınlar:P
benciil tukuu

ikiz Bebek dedi ki...

güzel teklifte,nakit nerden bulcazzz kutucuğum,sayısal da oynamadım.

Bellek Kutusu dedi ki...

Tuku'cum, ev kalsın yerli yerinde, daha az sermayeli iş fikri bulmaya çalışırım ben sana:)


Amannn ben oynadım da ne oldu İkiz Bebek'cim, 3 bile yok, pöfff:(

Deniz dedi ki...

ben milli piyangoya güveniyorum, daha 1 tanecik aldım ama neyse

Bellek Kutusu dedi ki...

Bende de 2 çeyrek var ama bakalım:)

Adsız dedi ki...

As a effect, the filter out extracts more juice and can you can get many Stimulate.
How Many people Do You have got To shop To Fall apart Even?
Goji berries own no solid food to sloping trough provides for
fewer preparing. Go to a hardware or grocery computer memory
and rip III Komplek Indoruko 45 No. 29. Unfortunately for the omnipresent brand, one of which
is here, we are whole pumped for these Net two is you, Never fear.



Check out my webpage ... juice extractor