http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Aralık 2009 Salı

AMA BEN ARTIK NE DİYEYİM BİLMİYORUM

Ev telefonundan Kutu'nun aranma olasılığı, bir Penguen'in uçabilme olasılığı ile eşdeğer olunca haliyle Görkem'den gelen telefon, Kutu ailesinin telefona sen bak-ben bak tartışmaları arasında az kalsın kim vurduya gidiyordu. Tabii Görkemsan bu, sürprizler biter mi? Nitekim bitmedi... Yaptı yine yapacağını... Dün tabii Aslan Kral gibi gelen kutumun başında nöbet diktim. Çikolatalarımı ve en son serviste giderken Rose'me yapılan salvoları ustalıkla savuşturdum. Kardan adam çikolatamı, kuşumu (Dejan pek kıskandı!) şans meleğimi, Rose'imi, içinde bolca beyaz çikolatanın olduğu kutumu ve o sıcacık kahkaların saklı olduğu kartımı aldım. Söylememe gerek yok herhalde, hala çift fiyonk sırıtıyorum:D (Kutu'cum Görkem'e teşekkür ettin mi sen? Canımsın Görkemsan:)

9 yorum:

Pinky dedi ki...

iyi lüpletmeler Kutucum roseları, beyaz çikilotaları :))

benim pıtırcık eline ulaştımı? kaybolmasın ulaşsında başka şey istemem :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Yok Pinky'cim ya, beni ne arayan var ne soran, ne yapmak lazım bilemedim:(

Pinky dedi ki...

a aa aramıyorlar mı acaba. sen şubeyi arayıp sorsana geldimi diye, şubede gözüküyor çünkü Kutucum.

Tibet'in annesi dedi ki...

Görkem'in yüzünü güldürmediği bloger kalmadı Kutucum ama senin de Görkem'den aşağı kalır yanın yok vallahi!
Binlerce teşekkür sana, canımsın :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim arıyorum bu PTT'yi sürekli meşgul... Geri göndermeseler bari:(

Bellek Kutusu dedi ki...

Lafı bile olmaz Tibet'in Annesi:)

gorkem dedi ki...

Kutucuuuum :)) begendiysen cok sevindim ama dedigim gibi kendimi tekrarliyorum sanki, satir aralarini biraz daha doldur lutfen, mesela fransizca biliyormusun, bilmesen de fransizca karikatur anlar misin, bilmem gerekiyor boyle detaylari :P
cok sevdim seni Kutucuum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Fransızca'ya gayet Fransız'ım Görkemsan:)
Karikatüre bayılırım o ayrı:D
Ben de seni çok sevdim Görkemsan;)

Pinky dedi ki...

geri gönermezler oradadır kesin Kutucum. 4 gündür şubede gözüküyor. tüh keşke iş yerine gönderseydim :(