http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Aralık 2009 Cuma

AVRUPA'YA TEK YÖN BİLET 19.99 EURO

"Kutu daha yeni geldin nereye gidiyorsun?" demeyin, bunu size duyurmasam olmazdı. Pegasus yeni kampanyası kapsamında 10,11,12 ve 13 Aralık tarihlerinde bilet alanlara Avrupa’ya 19.99 euro’ya uçma fırsatı sunuyor. Kampanya Mart sonuna kadar yapılacak Türkiye çıkışlı, yurtdışı tek yön seyahatlerde geçerli. Peki hangi hatlarda geçerli? Hemen söylüyorum. Türkiye çıkışlı Amsterdam, Atina, Berlin, Brüksel, Basel-Mulhouse, Düsseldorf, Frankfurt, Kopenhag, Köln, Krasnodar, Londra, Münih, Stuttgart ve Zürih’e direkt uçuşlarında. "Ben bilet almak istiyorum" diyenler tık'ınız.

2 yorum:

çınar dedi ki...

hoşgeldinnnn.... neler yaptın onlarıda anlat biraz

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Çınar'cım. İş için gittim, doğru düzgün hiç bir şey göremeden geri geldim:)