http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Aralık 2009 Çarşamba

AYNA AYNA SÖYLE BANA

Red Sonja bir şey ister de Kutu emir telakki etmez mi? Tabii ki eder. Aynaayna.net'de moda, güzellik, yaşam, ne ararsanız var. Kutu tavsiyesi, siz iyisi mi Red Sonja'yı sinirlendirmeyin, bu siteye derhal tık'layın. (Kutu'cum Red Sonja, Barbar Conan'ın yoğun çalışma saatleri yüzünden onunla yeterince görüşemiyormuş. Acilinden az çalışıp çok para kazanabilecekleri bir iş fikri bulacakmışsın onlara! Red Sonja'nın saadeti söz konusuysa gerisi teferruattır. Derhal kafanı çalıştır Kutu!)

2 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Kutucum ben hemen tıkladım:))

Benim için de öyle bir iş bulur musun Kutucum,Lütfennnn,işsiz güçsüz evdeyim:P

Bellek Kutusu dedi ki...

Yıldızım kelebeğim son 13 yıldır her allahın günü bunu düşünüyorum ama hala bulamadım:)
Pes etmiyor ve hepimiz için aramaya devam ediyorum:D