http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

31 Aralık 2009 Perşembe

BELLEK KUTUSU DİYOR Kİ:

Her yılbaşı öncesi eve alınan kokinanın, pamuk ve küçük lambalarla süslenip bana çam ağacı diye yutturulmasına isyan ettiğimde yaşım tam tamına 4'tü! İnadım inat Kutu'nun isyan bayrağına Kutu çekirdek ailesi daha fazla karşı koyamamıştı. Ve tam 30 sene önce 31 Aralık'ta babamın elini tutup birlikte ağaç almaya gitmiş ve 3 farklı ağaç içinden en gerçeğe benzeyeni seçmiştim. Lisedeki sınıf arkadaşlarımı bile doğru dürüst hatırlamazken, o günü tüm detaylarıyla hatırlamam entresan tabii. O günden bugüne bizim eve her defasında yenisi eskisinden daha büyük olmak üzere 3 ağaç ve sayısız süs alındı. Kırılanlar çöpe atıldı, modası geçenler bir koliye konulup kaldırıldı, bazıları da bana çaktırılmadan başkalarına verildi, ağacın üzerinden yürütülenleri saymıyorum bile! Hala 30 yıl öncesinden kalan ve her ne şartta olursa olsun ağacımda yer alan süsler var. İşte ben, bu gece, bu ağacın altında yatarken, sağlığım, ailem ve tüm hayatım boyunca sahip olduğum güzel şeyler için şükrediyor olacağım. Ez cümle, herkese güzel bir yıl diliyor ve Ahmet Hakan yapar da ben kusur mu kalırım diyerek, 2010 listemi sıralıyorum.
1- Yapılacaklar listesi yapmaktan vazgeçilecek. Topa gelişine vurulacak. 90'dan gol olursa, 'Zemin ve hava şartları müsaitti' denilecek. Olmazsa da önümüzdeki maçlara bakılacak.
2- Pire için yorgan yakılmayacak. İlla yakılacaksa, yorganın üzerinde olmamasına dikkat edilecek.
3- Eve köpek almak konusunda tüm diplomasi yolları tüketilecek. Olmadı sivil itaatsizliğe başlanacak.
4- Diet-cola ile artık 'seviyeli bir birliktelik' yaşanacak. 3 gün boyunca beni hayatımdan bezdiren mide ağrısı unutulmayacak, unutturulmayacak.
5- Dövme(ler) yaptırılacak. En azından ne yaptıracağına artık bir karar verilecek.
6- Saçların kırıkları düzenli olarak kestirilecek. Böylece Tiftik keçisine dönülmeyecek ve kuaförle kesilecek saçın parmak boyu konusunda pazarlık yapılmayacak.
7- Trafikte cinnet geçirilmeyecek. Bu şehirde yaşadığıma göre kaçış yok, zevk almaya bakılacak!
8- Sinirlenince Ormanda 10 Kaplan Gücü'ndeki Fantom olunmayacak. Mümkünse az sinirlenilecek. Tansiyon çekirge gibi zıplatılmayacak.
9- Kesinlikle bir ışın kılıcı alınacak. Madde 8 konusunda yardımcı olabilirmiş.
10- Üşengeçlik ilacı var mıymış araştırılacak...

15 yorum:

Deniz dedi ki...

canım benim :) ağacınız süper...
İşte çocukluğunda senin de aklından çıkmayan anılar yaratmak adına(bizimki hatırlayamayacak bile olsa) üşengeçliğimi yenip ağaç süsledim ben de...
Bu arada ben de artık bu dövme işini tamamlayacağım bu sene...
MUtlu seneler tekrar kutucum....

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Mutlu yıllar!Umarım dileklerin gerçekleşir!

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum,ağaç süper,o kadar süs araklanır tabi,helede civcikler varsa.yeni yıl hepimize bol bol sağlık ve aşk getirsin.Birde unutmadan artık bu sene saçım uzasın lütfeeeeeeeeeeeennnnnnnn :)

Pinky dedi ki...

süslerde yürütülmeyecek gibi değilki Kutucum :) hafızana maşallah. çok mutlu olmuşsun demekki. çok ta uyanıkmışsın beni senelerce uyuttular :)

bende dövme istiyorum ama geri dönüşüm işareti mi ve melek kanatları mı yaptırsam karar veremiyorum :))

Sevdiklerinle beraber mutlu ve sağlıklı, ışın kılıcının ışıl ışıl aydınlattığı güzel bir yıl olsun Kutucum :)

gorkem dedi ki...

Kutucum harika bi liste, sanki tek tek calacam gibi, belki diyet kolayi cikartip spor ekleyebilirim :))

cook guzel bi sene olsun Kutucum senin, en derinlerden diliyorum. simsiki operim:)

pofiş dedi ki...

mutlu yıllarrrrrrrrrrrrr

YILDIZ dedi ki...

Kutucum bir çok liste okudum senin listen top ten de 1 numaraaaa!

Hepsini tek tek gerçekleştirsin sen hiçbir şüphem yok;))

Yeni yılın kutlu olsun,güzel yüreğin gibi güzel olsun hep yaşamın..

finans caddesi dedi ki...

11. madde de benden... Evde artık kullanılmayan,bir köşeye atılmış takılar kırılacak yenileri için caddeye başvurulacak:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Deniz'cim, çok iyi yapmışsın, çocuk hafızası gerçekten çok enteresan, en olmayacak şeyleri bile hatırlıyor. Evet, bu dövme işini kesinlikle bu yıl halledelim:)
Güzel dileklerin çok teşekkür ediyorum, seni ve Yaz'ı öpüyorum.


Kitap Kurduyum Ben; çok teşekkür ederim, 2010 senin için de çok güzel bir yıl olur umarım:)


İkiz Bebek'cim, sen civcikleri bize bir getir, onlar mı süsleri alıyor yoksa biz mi civciklere el koyuyoruz görürsün artık:)

Sorma Pinky'cim, normalde ayakta uyutulurum ama nedense bu sefer yutturamamışlar işte:)
Melek kanatları güzelmiş;)

Görkemsan, liste senin, dilediğin gibi kes-yapıştır;)
Kocaman öpüyorum seni, gözlerinin içi hep gülsün.

Pofiş'cim, çok teşekkür ederim, sana da güzel bir yıl dilerim.

Yıldızım Kelebeğim, 3'ncü maddeye anında evden itiraz geldi. Ama yapacağım bu sene bir katakulli, kararlıyım;)
Güzel dileklerin için çok teşekkürler, tıpkı senin bize uğur getirdiğin gibi 2010'da senin için uğurlu olur.

:))) İlahi Finans Caddesi. Bak toplayıp getiririm hepsini ona göre:P

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Dilerim bütün maddeler gerçekleşir.
Yeni yılınız kutlu olsun..

dusunenbalik dedi ki...

Saçların kırıkları düzenli olarak kestirilecek. Böylece Tiftik keçisine dönülmeyecek ve kuaförle kesilecek saçın parmak boyu konusunda pazarlık yapılmayacak.

Bu madde iyi :D

çınar dedi ki...

yazılanların hepsini ve daha fazlasını uygulayacağın, istediğin herşeyinde gerçek olacağı bir yıl diliyorum

Bellek Kutusu dedi ki...

Onuncu Köyün Adamı, çok teşekkür ederim. Size de güzel bir yıl dilerim.


Düşünen Balık'cım, çok komik oluyor her seferinde, şu kadar kesilsin, yok yok bu kadar kesilsin geyiği yapmak:)

Çınar'cım çok teşekkür ediyorum. Şu 3. maddenin hayata geçmesi konusunda önerilerin varsa açığım;)

Deniz dedi ki...

yahuu geri dönüp okudum da, ne düşük cümle kurmuşum:) neyse anladın sen

Bellek Kutusu dedi ki...

Anladım:)