http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Aralık 2009 Salı

BİR KELEBEK BİR ANDA OMZUNA KONAR... VE SEN GÖZYAŞLARINI TUTAMAZSIN...

Şu sıralar hayat denilen sürpriz yumurtaya karşı duruşum şu şekilde. Özel bir sebebi var mı? Yok. Nedense pek havamızda değiliz işte... Gelelim sadede... Bütün bir gün boyunca 'önümüze gelene bir tekmeeee' şeklinde dolanıp, trafikte 1 saat 45 dakika boğuşup, 11-20 tansiyonla kendimi eve zar zor attıktan sonra ilk gördüğüm salonda beni bekleyen bir kutup Yıldızoldu. Paketi açtım, kanat çırpan kelebeklerin eşliğinde çıkan kartı, içimi çeke çeke okudum. Ezcümle;
'Şans kelebeğim', omzuma kondu bir kere, ey hayat sana nanik yapıyorum, haberin olsun!

13 yorum:

Pinky dedi ki...

bir güzel kelebek, göndermiş bin güzel kelebek :) hepsi konuvermiş senin 'küstüm, oynamıyorum' duruşuna Kutucum :D

çınar dedi ki...

süper süper

Tibet'in annesi dedi ki...

Ne güzel hediyeler bunlar Kutucum. Güle güle kullan. Bu kelebek hayatımıza renk kattı vallahi :))))

gorkem dedi ki...

gule gule kulan Kutucum, yuzun hep gulsun

finans caddesi dedi ki...

Çok güzelmiş ya!

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum güle güle kullan,şans yağsın sana :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, Çınar'cım, Tibet'in Annesi, Görkemsan, Finans Caddesi, İkiz Bebek'cim, hepinize teşekkür ediyorum:)

NALAN dedi ki...

kutum kutum sende ela gibi kime küstün...:):):):) dudaklarını büzdün..
kelebek sana sans getirsin...omuzlarından hiç inmesin...
sevgiler

Bellek Kutusu dedi ki...

Sorma Nalan'cım, şu sıralar hayatla aramız pek limoni, ilişkimizi maslahatgüzar seviyesine indirdik:)
Çok teşekkür ederim, öperim.

HAYATIMDAKI D'ler dedi ki...

Gönlüne gibi cıvıl cıvıll hediylerin..
kelebeğin omzundan hiç eksik olmasın.
Sevgiler
Pınar

YILDIZ dedi ki...

Kutucum kelebeklerimin kanatlarının seni mutlu etmesine öyle sevindim ki,hayatın en güzel renkleri sende olsun ve hayata hep sen nanik yap;))))

O kelebekler de şansın olsun;))

2010 çok güzel olacak kızlar,çok güzel;)))

Bellek Kutusu dedi ki...

İyi dileklerin için çok teşekkür ederim Hayatımdaki D'ler. Ben de güzel bir yıl diliyorum sana.

Bellek Kutusu dedi ki...

Canım Yıldız'cım, çok ama çok teşekkür ediyorum:)
Öpüyorum kocaman.