http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

30 Aralık 2009 Çarşamba

BURGER KING MÖNÜYE 1 TL FAZLA ÖDEYEN, TÜM GÜN LİMİTSİZ KONUŞACAK

Burger King restoranlarında kampanyalı menülerinden herhangi birini alan Vodafone aboneleri, 1 TL daha ödedikleri takdirde gün boyunca tüm Vodafone’lularla limitsiz konuşabilecekler. Bunun için ayrı bir ücret ödenmeyecek kampanya 28 Şubat 2010 tarihine kadar sürecek. Tüm gün limitsiz konuşmak için yapmanız gereken ekstra 1 TL karşılığında katılımcılara verilecek kartta yer alan şifreyi SMS ile 5464’e göndermek. Kampanya Popeyes ve Sbarro zincirlerinde de geçerli.

7 yorum:

tuku dedi ki...

ay kutu bu şu zamana kadar aldıgım engüzel promosyon haberi. Gerçekten prmosyon kraliçesisin haha

utanmasam evde yemek pişirmicek kadar cok tüketiyoruz burgerdan süpersonik derecede iyi geldi:)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Tuku'cum sen bana burger king'e bu kadar abone olup nasıl kilo almadığının sırrı söyle, ben seni kampanyaya boğmazsam benim de adım Kutu değil:)))

NALAN dedi ki...

bende tuttum bu kampanyayı..akşam yemekleri burger'den kocacım :D

tuku dedi ki...

aldıgım bölgelerin yağ haritasını cıkarmıyım şimdi buraya:D

yarın ce ee deyip kaçacağım Güzelce eğlen günde 10 post istiyorum yeni yılda senden ona göre :)

şimdiden nice yıllar kutucum sana.

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de Burger'dan yiyin yiyin zayıflayın kampanyası istiyorum Nalan'cım:)

He he he, komik Tuku'cum benim. Sana da güzel bir yıl diliyorum, her şey gönlünce olsun, ha bir de Fenerbahçe şampiyon olsun;)

sedaca dedi ki...

evet evet Fenerbahçe şampiyon olsun :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Olsun tabi Seda'cım:))