http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Aralık 2009 Salı

CİVCİKLER BANA GELDİ:)

Başucumda, onlar bana bakıyor ben onlara. İkiz Bebek'cim, bana bir sürpriz yaptı, ancak elime ulaşması geçikince haliyle ikimiz de panik olduk. (flashback için tık'ınız.) Dün tatbikat amaçlı değil gerçek bir alarm verince bu kez paket bulundu. Bu arada ben yine fotoğrafçılık dehamı! konuşturarak, hiç anlaşılmayan bir fotoğraf çekmeyi başarmışım. İkiz Bebek'cim, civcikleriyle beraber fotoğrafının yer aldığı bir kart göndermiş (Benden duymuş olmayın civciklerin annesi çok güzel:)) Kese içinde iki de şahane yılbaşı süsüm var ki onları hemen ağacıma asıverdim bile. Bir de en güzelinden bir mor bilekliğim var ki nasıl akıllara zarar bir fotoğraf çektiysem ne rengi ne şekli anlaşılıyor. Öyle mutlu mutlu sırıtıyorum dünden beri, buradan da paylaşayım istedim. Civcikler ve İkiz Bebek'cim, iyi ki varsınız, iyi ki sizi tanıdım. Öpüyorum üçünüzü de:)

6 yorum:

HaNdE... dedi ki...

çok cicilerrrr.
Ya kutucuğuum bu arada ben senin mail adresini göremedim.handesever@gmail.com a bir mail atarsan sana birşey soracağım da:))
mersi :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hande'cim,
bellekkutusu@gmail.com
beklerim:)

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum,ufacık şeyler ama seni mutlu edebilsiysek ne mutlu bize.Bu arada iltifatın için teşekkür ederim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok ama çok mutlu oldum İkiz Bebek'cim:)
İltifat değil, elimde belgesi var:D

Tibet'in annesi dedi ki...

Kutucum bundan sonra fotoğraflarını Tibet çeksin ne dersin? :P
Cicilerini güle güle kullan, rengi belli olmasa da çok güzel olduğuna eminim :)))

Bellek Kutusu dedi ki...

İyi fikir Tibet'in Annesi:)
Demiştim benden güzel fotoğraf çekiyor Tibet diye:D
Çok ama çok teşekkür ederim:)