http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Aralık 2009 Salı

DENİZ'İN KUTUDAN ÇIKAN SÜRPRİZİ:)

Homur homur homurdanarak geçen bir iş gününü ne güzelleştirir? Tabii ki Deniz'den gelen kutu. Deniz kim mi? Hani fıskiye saçlarıyla, pıtır pıtır yürüyen Yaz var ya, onun annesi. Bir kutu açtım, sonra bir kutu da, ardından bir kutu daha... İçinden neler çıkmadı ki... Şahane güzel dileklerin olduğu bir kart... Çok güzel bir metal kutunun içinde yer alan ve benim ucundan ısırmamak için kendimi zorladığım pasta şeklindeki mumlar. Aynı benim gibi lepiska saçları olan ve -sıkı durun inanamayacaksınız!- elinde bir kutu olan biblo! Görünce "Aaaa bu aynı ben" diye çığlık attım resmen! Ve kuşbaz Kutu'nun bayılacağı tombul bir kuş:) Son bomba 2 düdük! Unutmadan Deniz'cim annemin selamı var sana, eve geldiğimden beri düdüklerimi öttürüyorum da, he he he:) Nasıl teşekkür etsem bilmiyorum Deniz, çok mutlu ettin beni:)

13 yorum:

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

kutucum senin de kutuların eksik olmuo. kıskanıyorum valla :p

Bellek Kutusu dedi ki...

Para parayı kutu kutuyu çekermiş Kristal Kürecim:P
İmza: Ben uydurdum atasözü oldu Kutu

tuku dedi ki...

kutunun, kutularından sorumlu tuku ilan ediyorum kendimi:P
(kıskanan tuku)

ikiz Bebek dedi ki...

:),kutucuğum haribden saçların öylemi :P

Deniz dedi ki...

sürprizli kutuya küçük bir sürpriz de bizden:)

2010'da hepimizin kutusundan hep güzellikler,fırsatlar, şanslar, paralar, kahkahalar çıksın...

gorkem dedi ki...

ben de duduuuk istiyoruuum :))

gorkem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dusunenbalik dedi ki...

ayyy ne güzil ;)

Tibet'in annesi dedi ki...

ehehee, gönderirken yanında ben de vardımmm :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Anlaştık Tuku'cum:)

İki mısır püskülünü al yapıştır aynen benim saçlar ikiz Bebek'cim:D

Çok mutlu oldum Deniz'cim, çok teşekkür ederim:)

İstediğin düdük olsun Görkemsan:)

Valla çok güzel Düşünen Balık:)

O zaman anneme seni de söyleyeceğim Tibet'in Annesi:P

gorkem dedi ki...

ben de diyorum Kutu'nun adresini istemeyen tek kisi Deniz diye :D sebebi belliymis :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Başka kim istedi ki? Hayırdır inşallah:)

Pinky dedi ki...

çok güzeller çok. elinde kutu olan lepiska saçlı Kutu ayrı bi güzel Kutucum :D