http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

3 Aralık 2009 Perşembe

DONUT PARTİSİ VERMEK İSTEYEN VAR MI?

Minişler için hesaplı ve eğlenceli bir doğum günü mekanı arıyorsanız, aklınızda bulunsun. Krispy Kreme'de doughnut, içecek, hostes hizmeti, hediye kitinin dahil olduğu alternatifte kişi başı 10 TL iken, yüz boyama, sosis balon, Mr. Krispy ile dans gibi animasyonları içeren diğer paket ise animasyon dahil 15-25 TL arasında değişiyor. "Rezervasyon numarası vermeden nereye Kutu?" diyenler kağıdı kalemi hazırlasın, bir kenara not etsin: 0216 478 49 19

7 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

eskiden ne çok yerde dunkin donuts vardı eski işyerimde ikindi saatinde toplanırdık donut yemek için burası bana uzak olsada güzel görünüyor donutları :)

defneyleyasamak dedi ki...

ben ben beeeeen
hepsini de ben yesem
hatta parti sahibi olarak donut yaptıkları o koca tencereyi icindeki hamuruyla bana verseler.
mümkün mü?

Bellek Kutusu dedi ki...

Fotoğraf penceresinden, ben şahsen bayılıyorum, özellikle içi dolgulu olanlara:)


Sen cezalısın kuzen, yok sana! Sabah sabah beni gülme krizine soktun;)

Meral Erdoğan dedi ki...

kutucum gencligimi hatirlattin bana :( sinema cikisi (son seans) istiklal'deki dunkin'e ugranir bir kahve ve sonuna kadar donut yenir mutlu olunup oyle eve gidilirdi...

Bellek Kutusu dedi ki...

Arwen'cim, sen her zaman lolitasın, lütfen yani;)

Siu dedi ki...

tam bir donut manyağıyım :) ne zamandır da buraya gidicem ama ama çokkk uzak bana :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sana yakın yerlerde de açılacaktır Siu'cum:)