http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Aralık 2009 Pazar

EN UCUZ İTALYAN ÜRÜNLERİ NEREDE?

Sizi bilmem ama ben makarnaya bayılırım. Market zincirlerinde ithal makarnaların çok da ucuz olduğu söylenemez. Parmesandan her türlü İtalyan makarnasına meyve sularından özel soslara kadar her türlü İtalyan lezzetini en az yarı fiyatına almak isterseniz, Reve'nin yolunu tutacaksınız. Tarihi Lale İşkembecisi ve Me Gusta'nın sahibi Vedat Akkaya, ithalatını yaptığı ürünleri Tepebaşı'nda açtığı bir mağazada market zincirlerinden en az yarı fiyatına satıyor. Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın, pişman olmazsınız. Çünkü ithal makarnaların fiyatları 2-7 TL arasında değişiyor.

7 yorum:

seda dedi ki...

harika haber!

finans caddesi dedi ki...

Kutucum, yine güzel haber yakalamışsın. Bayılırım İtalyan makarnalarına...

Bellek Kutusu dedi ki...

Seda, buraya abone olmayı düşünüyorum:)

Finans Caddesi, buraya tur düzenleyelim bu hafta, ne dersin?:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

Kutucum bu haber hiç iyi olmadı! Kilo alırsam hesabını senden sorarım :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kristal Kürecim, baktım benim iflah olmaya niyetim yok, hepinizi kendime benzetmeye karar verdim:)

Bart dedi ki...

fettucine alfredo da va mı ?

http://esrayaman.blogcu.com/fettucine-alfredo/2251533

b.b.s. (o la la ...)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yaşasın biri blogger oldu sonunda:))
Evet Bart'cım, ne istersen var, gittiğimde senin için de alırım.