http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Aralık 2009 Pazar

GÜLÇİN, KUTU'YA NE ALDI?

Gülçin, Nuna'nın annesi, benim de canım ciğerim... Geçtiğimiz günlerde çantasına göz dikmiş, göz dikmekle de kalmamış, utanmadan aynısından sipariş etmiştim. Gülçinim 'Kıskanç mendebur Kutu' diyeceğine Cevahir'i üşenmeden bir ay boyunca arşınladı. Aynı modelden başka gelmeyince bir benzerini aldı bana. Cuma günü ofiste kocaman bir paket içinden bu çanta çıkınca tabii Noel Baba gibi 'Ho ho ho' nidalarıyla göbeğimi zıplattığımı söylememe gerek yok sanırım. Unutmadan, benim siparişim olmasına rağmen, yan çizip parasını almadı, pazartesi ona Corvette siparişi vereceğim, nasılsa parasını almıyor:P (Kutu'cum bakıyorum yine Erol Taş kahkalarıyla gülmeye başladın... Nihaahaaaaaaaahaaa...)

2 yorum:

gorkem dedi ki...

ben de bayildim Kutucum, gule gule kullan :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Görkemsan, pazartesi kırmızı bir Corvette siparişi vereceğim kendisine daha haberi yok:)