http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

14 Aralık 2009 Pazartesi

CÜZDANDA YÜZDE 50 İNDİRİM ZAMANI

Kadınların erkeklere alacağı hayat kurtaran hediyeler trio'sunda gömlek ve parfümden sonra görmeye alışık olduğumuz cüzdanda yüzde 50 indirim haberi sanırım pek çoğunuzun hoşunuza gidecektir. Matraş’ta yılbaşına özel tüm ürünlerde yüzde 50’ye varan indirimler başlıyor. Ayrıca 15 Aralık 2009’dan 2 Ocak 2010 tarihine kadar Matraş’tan iki adet hediye cüzdan alan herkese, bir üçüncüsünü de Matraş hediye ediyor.

6 yorum:

gorkem dedi ki...

Kutucum, hizina yetisilmiyor :) tatil baya baya yaradi sana, keske bana da gobek disinda yarasaydi :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Baktım çok tembellik yapıyorum hafta başında biraz çalışayım dedim Görkemsan:)

Damlo dedi ki...

can kurtaran bellek

Bellek Kutusu dedi ki...

canım damlocanım

Deniz dedi ki...

dolu cüzdanlar 2010'da bizim olsun, diyerek bir dilek dileyesim geldi

Bellek Kutusu dedi ki...

Süper dilek! Çok sevdim:D