http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

18 Aralık 2009 Cuma

KARTUŞ ALANA BİG MC MÖNÜ BEDAVA


Bu post'u görüp, "Kutu sen iyice kendini aştın' diyebilirsiniz. Ama bunda benim kabahatim yok! Zira kartuş alana ücretsiz hamburger verme fikri kiminse onu tebrik edelim. (Yahu kaç kişi bu kampanyadan yararlanabilir ki?) McDonald’s ve HP işbirliği ile hazırlanan kampanya ile, 15 Aralık 2009 –15 Şubat 2010 tarihleri arasında HP’den satın alınan kampanya etiketli kartuşun üzerindeki pomosyon etiketini ve ürün barkodunu McDonald’s restoranlarına getirenler, orta boy patates ve orta boy içecekle servis edilen Big Mac™ Menü’yü ücretsiz olarak alabiliyor. Kampanya AloServis siparişlerinde geçerli değil. Detaylı bilgi şurada. (Kutu'cum sen hayatında kaç kez kartuş aldın? Ya ben artık bir şey demiyorum!)

9 yorum:

NALAN dedi ki...

valla aştın sen kutucum :):):)

seda dedi ki...

ofisler için iyi fikir aslında, toplu kartuş alımlarında falan:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Ama haksız mıyım Nalan'cım ya, kartuş ne alaka?:)

Bilgi işlemin başındakiler yaşadı o zaman Seda:)

Deniz dedi ki...

Bu kadar alakasız bir kampanya da sanırım ilk defa duydum:)))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Kutu tarihine bunu patates kızartmalarıyla yazalım:P

ikiz Bebek dedi ki...

şöyle düşünmüşlerdir,pc,laptop kullananlar,masadan kalmayan adamlardır,yemeklerinide fastfood tercih ederler.Ama printer,yok yok ona akıl erdiremedim.

Bellek Kutusu dedi ki...

Yok yok, ben de bir türlü akıl erdiremedim İkiz Bebek'cim:)

Pinky dedi ki...

hahaha :D bu iki ürün birbirini nasıl bulmuş yahu. buluşturanı tebrik ediyorum Kutucum :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Kimse yararlanmasın diye bulunmuş bir kampanya Pinky'cim:)