http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Aralık 2009 Salı

NOEL BABA OLMAK İSTEYEN VAR MI?

Gerçi parmak arası terlikli Noel Baba'nın asabımı bozmadığını söylersem yalan olur... Neyse diyelim, asıl mevzuya geçelim. Buldumbuldum.com Noel Baba kampanyasıyla bu yılbaşında herkese Türkiye’de hiç tanımadığı birine hediye gönderme fırsatını veriyor. Üstelik bu hediyeyi gönderen kişi de Türkiye’nin herhangi bir yerindeki hiç tanımadığı birinden bir hediye alma şansını yakalıyor. Buldumbuldum.com’da 31 Aralık akşamına kadar devam edecek olan bu kampanya kapsamında 9 farklı ürün seçeneği yer alıyor. Bu ürünlerin her biri sadece 19.9 TL, kargo ile birlikte 24.9 TL fiyatla buldumbuldum.com’da Türkiye’deki Noel Baba’ları bekliyor! Bu kampanyaya 18 Aralık-3 Ocak tarihleri arasında Capitol’de kurulacak buldumbuldum.com standından da katılabilirsiniz.

4 yorum:

gorkem dedi ki...

boyle seyler ne kadar cogaldi birden, belki de ben bilmiyordum sayende ogrendim Kutucum, ama cok guzel hediye oluyor bunlardan :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemcim, benim de bu blog sayesinde haberim oldu ilk kez:)

Deniz dedi ki...

Dile Kutu'dan ne dilersen, her derde deva... Bak bu siteyi biliyordum da unutmuşum, iyi aklıma getirdin, tenk yuuu

Bellek Kutusu dedi ki...

Rica ederim Deniz:)