http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Aralık 2009 Pazar

O BİR PİNKY! HEM DE ÇOK YETENEKLİ!

Pinky'lerin en prensesiyle henüz tanışmadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz baştan söyleyeyim... Fantastik dörtlünün en pembesi... Kutu için şahane bir sürpriz yaptı. Gönderdiği kutuyu açtığımda gözlerime inanamadım. Benim sabırlı Pinky'cim, en pembe grapon kağıtlarıyla süslemiş kutunun içini... Peki kutunun içinden neler mi çıktı? İki tane kese... Birinin üzerini Pinky'cim kendi minik elleriyle işlemiş. Kalplerin altında ismimin başharfi bile var! Siyah seviyorum diye şahane bir tarak yapmış. Yarın işe giderken takacağım, baş ucuma koydum bile. Hele pembe kesenin içinden çıkana hala inanamıyorum. Melekli bir kolye! Bunları gördükten sonra Pinky de Pasaj'da yer açmalı kampanyası başlatıyorum. Pinky ikna olana kadar eylemlerim devam edecek:)

9 yorum:

gorkem dedi ki...

cook guzeller di mi Kutucum, nasil yapmis nasil islemis, sastim kaldim, basimin en ucuunda, en ustunde duruyorlar :)) en pembe guzellik kendisi :)

Meral Erdoğan dedi ki...

tarak sahane gorunuyor...

Bellek Kutusu dedi ki...

Gerçekten çok güzeller Görkemsan, görünce inanamadım:)

Meral'im Arwen'im, tarağı da kendi yapmış, süper!

çınar dedi ki...

hızına yetişmk imkansız be kutucum. kutu çook çalışıyor vallahi. çoook güzeller bu arada

Bellek Kutusu dedi ki...

Çalışıyoruz çalışmasına da her birşey yarım yamalak kalıyor be Çınar'cım...
Çok teşekkür ederim:)

Tibet'in annesi dedi ki...

Sevilesi Kutu!
Şeker pembeler ne güzel şeyler yapmış öyle, harikalar valla :))) güle güle kullan :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in Annesi, çok teşekkür ederim:)

Pinky dedi ki...

ah canım Kutucum. sen güle güle kullan ben daha ne isterim :D

Pasajda tükkanım olsamı bende biraz düşünüyorum. hindi gibi düşünme turlarım az daha devam edebilir :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sadece güle güle değil aynı zamanda ayıla bayıla kulllanacağım Pinky'cim, o minik ellerine sağlık:)
Sen düşün ben bu arada slogan atmaya devam ediyorum, "Pinky Pasaj'aaaa, yumruk havayaaaa" :D