http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

17 Aralık 2009 Perşembe

SINIRSIZ İÇKİLİ YILBAŞI MÖNÜSÜ 185 TL

Günü kapatmadan, yılbaşı gecesi için bir alternatif daha paylaşalım: Bebek Hotel'deki Les Ambassadeurs Restaurant. Mönüde karidesli avokado püresi ve hoş geldiniz içkisi olarak limonlu sarı votka, zeytinyağlılar (2 çeşit), deniz mahsulleri (4 çeşit), tereyağlı jumbo karides tava, patlıcan beğendi ve Akdeniz yeşillikleri salatasından oluşan ara yemekler var. Ana yemek olarak ise özel soslu fırında California hindisi veya patates püresi ve Ege lagos balığı şişi sunuluyor. Ardından vanilya dondurmalı, şarap soslu armut tatlısı ikram ediliyor. Çay, kahve, limitsiz yerli içki ve şarap dahil tüm bu lezzetler kişi başı 185 TL. "Mönüyü sevdim, canlı müzik de varmış, parası da uyuyor" diyorsanız, tık'ınız.
Not: Kutu'cum duyduğuma göre radara yakalanmışsın! Sorma, BMW haberinde kullandığım model, kampanyalı otomobilin görseli olmayınca, güvenli sürüş ve ileri sürüş teknikleri eğitmeni Onur Akçay'a anında sobelendim! Her zaman ki kibarlığıyla "Sevgili Kutu, sanırım fotoğrafta bir karışıklık oldu" diyen Onur Akçay'a, "Yoo, sadece üşendim" dedin ya pişkin pişkin, ben sana daha ne diyeyim bilmiyorum! Aferin, hem debriyajla frenin yerini bilmezsin hem de yanlış fotoğraf yayınlarsın! Cezalısın, tek ayak üstünde bekle köşede!

4 yorum:

çınar dedi ki...

ay çok hoş tek ayak üstünde durma biz anladık o modelin o olmadığını

sedaca dedi ki...

aaa ben hiç farketmedim bile :) önünde bmw logosu var, yetti :)hyundai ile honda'yı da çok karıştırırım ben, ikisinin de direksiyonunda H harfi var ya hani :)))
imza: yeni ehliyet alan seda

tuku dedi ki...

kutucum eller havaya fotosu istiyorum bukadar haberden sonra koymazsan içim kalır bak:P

Bellek Kutusu dedi ki...

Yoruldum zaten, indiriyorum ayağımı o zaman Çınar:)

Ya sorma Seda'cım, hep dikkat ederim, 40 yılın başı savsakladım onda da yakalandım:)

He he he, belgesi de olsun yani diyorsun Tuku'cum:)