http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

3 Aralık 2009 Perşembe

TIRNAK YİYENLER PARMAK KALDIRSIN

Nerede cetvelim? Çotaaaa! Tamam korkmayın, vurmayacağım! LCN 'Acı Tırnak' adında bir ürün çıkarttı. Acı tat içeren bu ürün, tırnak ve cilt tarafından emilerek, tırnak ve tırnak eti yemeyi, ağızda bıraktığı 'acı tat' sayesinde engelliyor. 3 yaştan itibaren çocuklarda parmak emme alışkanlığına son veren ürünün fiyatı 20 TL. Tırnak yiyenlere duyurulur... (Kutu'cum, duyduğuma göre yıllar yılı sen de tırnak yemişsin. Ama kaç yıldır yemiyorum, bıraktım artık. Aferin, tebrik ederim!)

8 yorum:

tuku dedi ki...

parmak :P

Tibet'in annesi dedi ki...

tırnak yemiyorum da, tırnak etlerimi yiyiyorum ara ara :(

Damlo dedi ki...

yiyoDUM kaldırmıyım öyleyse :D

nothing dedi ki...

4 yaşımdan beri yiyodum artık arasıra sadece etlerimi koparıp atıyorum . ama tırnak yiyenler bilir bu acı ojeler hiçbir işe yaramaz, kafada kesin bitirmek ben artık yemicem demek gerekir

ipex dedi ki...

ben küçükken pastel'in vardı sanırım acı oje diye, kendime ve sınıfta tırnak yiyen herkese sürmüştüm :) ben o sayede bıraktım ama arkadaslarımdan epey küfür yediğimi hatırlıyorum :) gercekten rezaletti tadı :))

Bellek Kutusu dedi ki...

He he yakaladım seni Tuku:)

Aferin Tibet'in annesi ben de aynısını yapıyorum :)

Damlocan kıyamam sana ama sen yine de yeme:)

Nothing'cim ben de o kadar uzun süre yedim ki nasıl kendi kendime bıraktım hatırlamıyorum:)

Sosyal sorumluluk kampanyası yapmışsın İpex'cim:) Annem, ben böyle kendimi kaptırmış bir şekilde tırnaklarımı yerken, birden çaaat diye elime vururdu, Pastel kadar etkili bir yöntemdi:P

sedaca dedi ki...

kutucum yaa, annenin yöntem de en az pastelinki kadar "acı" bir yöntemmiş :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Güdümlü terlik de olabilirdi Sedacım, o yüzden şanslıyım:D