http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Aralık 2009 Çarşamba

YILBAŞINDA 4 GÜN ROMA 399 EURO

"Kutu son dakika haber veriyorsun, programı yapamıyoruz" demeyin, bu kez önceden duyurusunu yapıyorum. Yeni yılı Roma'da karşılamak isteyenler için Sheraton Roma süper bir kampanya yaptı. 3 gece 4 gün, havalimanı vergileri, seyahat sigortası, uçak biletleri, konaklama, şehir turu ve rehberlik hizmetleri dahil 399 euro! 31 Aralık-3 Ocak tarihleri arasında geçerli. Eğer tercihinizi Roma yerine Venedik'ten kullanacaksanız o halde 100 euro daha az ödeyip, 299 euro'ya tatilinizi getirebilirsiniz. Detaylar şurada.

8 yorum:

çınar dedi ki...

ayyy bayıldım ben fikire

Pinky dedi ki...

"Bellek kutusu"roma diye aratıp bana gelenler var Kutucum. anladım bi kampanyan olduğunu hemen :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çalışmalara başla o zaman Çınar'cım:)

O benim ben, fotoğraf arıyordum :D
İmza: Pinky'ye sobelenen Kutu

Pinky dedi ki...

hahah :D sobee Kutucum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ebe oldum iyi mi :D

Adsız dedi ki...

arkadaslar www.kappatur.com yada 0212 444 0 577 den rezervasyon yapabilirsiniz

sedaca dedi ki...

ilahi kutu öyle bir kahkaha attım ki annem kestiriyordu sıçradı kadın :) o benim ben demişsin yaa çok yaşa emi :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Seda'cım, üşendim yeni bir foto bulmaya, buralarda bir yerde olması lazım diye google'ladık, onda da dedektif Pinky'ye yakalandık :D