http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Ocak 2010 Salı

109 TL'YE SANAL HAYVANIN OLSUN

Evde sürekli "Ben de hayvan beslemek istiyorum" diye tep tep tepinen bir çocuğunuz varsa bu haber sizi ilgilendiriyor demektir. Korkmayın evinizi Darıca Hayvanat Bahçesi'ne çevirmeye niyetim yok. Sony tarafından geliştirilen EyePet™ sanal bir evcil hayvan oyunu. PlayStation Eye Camera ve Magic Card sayesinde evin içinde koşturup duruyor. Kürkünü kabartıp, ona havalı kıyafetler de giydirebiliyorsunuz, ayrıca karnını doyurup sevebiliyorsunuz. Fiyatı 109 TL. Nerede mi satılıyor? Burada.

8 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

baya ilginç bir uygulama ama bir süre sonra çocukları pek kandıramayacağını düşünüyorum :)

Somethin'Special dedi ki...

Selamlar Kutucum, ben sessiz izleyicin Nihan =)
Bu yazını görünce yazmadan geçemedim, aslında ebeveynler hayvan beslemek isteyen çocuklarını barınaklara götürebilir, orada sevilmeye muhtaç yüzlerce hayvan var.ve bu 109 TL onlara nasıl ilaç olur anlatamam.Hem çocuğu asosyal olmaktan kurtarır hem de hayvan sevgisi tattırılır. Bu, kendi kendine gazete biriktiren, sağlık sektöründe çalışıyor olmanın avantajını kullanıp ilaç tedariki için deli gibi çaba harcayan bir okurun ebeveynlere ricasıdır =)
Sevgilerimle!

Bellek Kutusu dedi ki...

Hele bizim Tibet'i kandırmak hiç mümkün olmaz Tibet'in Annesi:)

Sevgili Nihan'cım, ne güzel yazmışsın. Doğru söylüyorsun Türkiye'de barınakların hali içler acısıyken, aileler hem çocuklarına küçük yaşta hayvan sevgisini aşılar hem de herkes kendi çapında bir katkıda bulunur. Bundan sonra hep yaz lütfen:)

Adsız dedi ki...

hey allahım sen aklıma mukayyet ol ... tamam internet sanal dünya dedik ama sevginin de sanalı olmaz ki, elinin altında doğalı varken... dünyanın sonu yaklaşıyor sanıyorum, yeni nesil hayvanları sanal ortamdaki mahlukatlar sanarak büyüyecekler... the editor, pozitif ayrımcılık yapalım, mümkünse koymayalım bu haberleri, por favor.

b.b.s (kedisever)

çınar dedi ki...

kutucum anneni hala ikna edemediysen bu bir fırsat derim belki bu şekilde yavaş yavaş alışır ne dersin

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben yeterince 'oto kontrol' uyguluyorum merak etme pozitif ayrımcı Prekazi:)

Çınar'cım, evde 6 tane kuş beslediğimden mütevelli annemin tahammül sınırlarının üzerinde ip atlıyorum yeterince. Bir de bunu çıkarırsam 'Persona non grata" ilan edilmem an meselesi:D

Deniz dedi ki...

109 TL mi? Aneyyyy. Çokmuş :)


Kutucum bizim de kuşumuz vardı, ne tatlı oluyorlar. Muhabbet mi?

Bellek Kutusu dedi ki...

Hint Bülbülü, Deniz'cim... Hani şu parmak kadar minicik olup araba kornası gibi dat'layan bıdıklardan :))