http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

4 Ocak 2010 Pazartesi

115 EURO'YA 'TOKYO' SİZE GELSİN

Hayatımın 'en kral jet lag'ini yaşatan 4 yıl önceki Japonya seyahati, aralıksız 6 gün boyunca gece 12'de yatmam, tam 3 saat sonra deli dürtmüş gibi uyanmam ve sabaha kadar Sumo güreşi seyretmemle sonuçlanınca, haliyle her Tokyo denilince gözlerim anime karekterleri gibi çizik çizik oluyor. "Bu kadar girizgahın sebebi ne?" derseniz, Lacoste'un yeni unisex saat serisi Tokyo'yu çıkarması. Farklı renkleri var. Fiyatı 115 euro! Meraklısına duyurulur...

7 yorum:

Pinky dedi ki...

ne komik bir girizgahmış bu böyle Kutucum :) gözlerinde çok komik oluyormuş. ama saat güzel :)

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

hosmuss ama girizgah daha da hosmus:P

Bellek Kutusu dedi ki...

Kulağımı tersten gösterdim Pinky'cim:)

Teşekkür ederim Özge, eğleniyorum işte:)

gorkem dedi ki...

sumo guresi izleyen Kutuu :D

ikiz Bebek dedi ki...

bende gitmek istiyorum,o uyku düzeni hiç mi hiç yabancı değil zaten,bünye alışık.

Bellek Kutusu dedi ki...

Sumo güreşçilerine benzedim zaten Görkemsan:)

O zaman tamamdır İkiz Bebek'cim, ben uykusuzluğa hiç gelemiyorum, gerçi 12 saatten az uykuyu uykudan saymıyorum ya neyse:)

defneyleyasamak dedi ki...

pek begendim ben bunu tuzen
10 eylüle ne kaldı?