http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

10 Ocak 2010 Pazar

119-134 TL'YE CONVERSE AYAKKABI!

Madem döndük, görevi aksatmayalım hızlıca fırsat haberlerine başlayalım. Malum yeni sancımız Sevgililer Günü. İşi son dakikaya bırakmak istemeyenler için Converse alternatifi var. (Pinky'cim hariç:) Nasıl mı? Müziksever aşıklar için Metallica ve AC/DC koleksiyonu, fanatik aşıklar için Chuck Taylor All Star, neşeli aşıklar için gülümseyen ve gülümseten Jack Purcell, spor seven aşıklar için Heritage Basketball ve Sports Authentics, yerinde duramayan aşıklar için Skate, trendy aşıklar için One Star, All Star Oursider Boots ve All Star Light ve tasarımdan vazgeçmeyen aşıklar için “Converse By John Varvatos”… Fiyatlar 119-134 TL arasında değişiyor.

4 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Kutucum hoşgeldin,özledim seni:))

14 şubatı sen yazdıkça hatırlıyorum,ama sevgilim kendine Converse aldı zaten yakın zamanda acaba kendime de mi aldırsam yoksa başka bir ayakkabı üzerine indirim yazını mı beklesem?

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Yıldızım Kelebeğim:)
Sen acele etme, 14 Şubat'a kadar daha bir dolu ayakkabı indirimi bulurum ben sana:D

Pinky dedi ki...

Hoşgeldin Kutucuuum :) bende özledim vallahi. iyiki geldin.

aman bana converse demeyin :))

Bellek Kutusu dedi ki...

hoşbulduk canım Pinky'cim:)
Evet Converse'ten uzak tutmak lazım seni:D