http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

4 Ocak 2010 Pazartesi

15.99 TL'YE OPEN IT... YA DA AÇMA EN İYİSİ!

Red Sonja'nın 'Post gir de gülelim eğlenelim' talebi üzerine kadrolu soytarılıktan istifa ettiğimi bildirir dilekçeyi buradan yayına koyarken, yanına ek olarak şu post'u da iliştireyim dedim. Zira kendisi zaten 'şaka' gibi! Efendim, 'fermuar tandanslı' Open it boxer'ı... Bu da kızlar için sevgiler günü hediyesi alternatifiymiş. Fiyatı 15.99 TL. Beğenen şuradan alabilir... Zira benim fantazi dünyam bu kadarını kaldırmıyor! (Bu bu bu nedir bu Kutu? Yok ben artık bir şey demiyorum!)

6 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

hakkaten bu ne ya :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Zeynepin sesi, söyleyeyim, kabus:)

Pinky dedi ki...

tam kabus :D töbe estapitipiti

redsonja dedi ki...

ya kutucum, sen bana küstün mü yoksa? niye böyle davranıyosun ki, şaka yapmıştım ben sana. zaten yolda da kızdın bana sen :((

Adsız dedi ki...

yaa bu ne ya, fotoşop'la konmuş gibi. hey allahım, bunlarıda mı görecekti bu gözlerim ...

b.b.s (very masculine)

Bellek Kutusu dedi ki...

Aynen estapitipiti Pinky'cim:)

Haydaaa, Atilla Maydaaa, sadece görevimden istifa ettim Red Sonja, sana niye küseyim aşk olsun....
ayrıca yolda kızmadım, yargısız infaz yapılmasın lütfen:)

B.B.S'cim sözün bittiği yerdeyim, düşün yani:)