http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

21 Ocak 2010 Perşembe

18 BİN 550 TL'YE OTOMOBİL SAHİBİ OLUN

Otomobil almayı düşünenler için Dacia Logan MCV modelini 18 bin 550 TL'den başlayan fiyatlarla satıyor. Şanzımanı böyle, motoru şöyle diye laf kalabalığı yapacak değilim, zira anladığım mevzu değil, modelleri bile birbirinden ayırt etmekte zorlanıyorum. O yüzden siz iyisi mi detaylı bilgi için tık'layın, beni yormayın. (Kutu'cum Red Sonja'nın, geçenlerde otomobil alma 'eğilim'i vardı. Sor bakayım hala 'eğilimi' devam ediyor mu? Sen ona bakarsan dün de 'isyan eğilim'indeydi kendisi. He he he:)

5 yorum:

çınar dedi ki...

kutucum ben ihtiyaçları bildireyim sen kampanyalara devam... bir golf, bir ispanya turu bulursan...takipdeyim

Bellek Kutusu dedi ki...

İspanya tamam da golf turu mu istiyorsun onu anlamadım Çınarcım:)

çınar dedi ki...

araba araba tatlım bende tam açıklayıcı bir yazı yazamamışım kutucum

çınar dedi ki...

araba araba tatlım bende tam açıklayıcı bir yazı yazamamışım kutucum

Bellek Kutusu dedi ki...

Çınar'cım otomobillerden anlamadığım nasıl da belli oluyor değil mi?:))))
Tamamdır gözümü açıyorum Golf için:)