http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Ocak 2010 Pazartesi

28 TL'YE ÖRGÜ ÖRERKEN ZAYIFLA!

Bravo Örgü Yünleri, Zen felsefesinden esinlenerek 4 farklı temadan oluşan özel CD'li bir koleksiyon hazırladı. Bravo Zen setlerinin her birinde 5 kuka ve bu 5 kuka ile örülebilecek kazağın örgü açıklamaları, uygun kalınlıkta şişler ve örgü örerken dinlenmesi tavsiye edilen dönüşüm cd’si bulunuyor. Temalar arasında kilo kontrolü, bolluk bereket, mutlu ilişki ve bilinçli ebeveyn var. Seçtiğiniz temaya ait olan dönüşüm CD’si, bilinçaltındaki olumsuz kalıpları yenileriyle değiştirmeye yönelik NLP olumlamalar içeriyor. Pozitif olumlamalarla kişinin hayatında yeni sayfalar açmasına yardımcı oluyor. Yeni olumlu mesajları alırken bilinci devre dışı bırakmak, yani bu mesajları yorumlamayı - karşı koymayı önlemek için, olumlamalar ilk başta sadece bir kere duyuluyor devamında ise, doğa seslerinin altına gizlenmiş olarak tekrarlanıyor. Dönüşüm CD’sinin 21 gün boyunca günde 2 defa örgü örerken dinlenmesi tavsiye ediliyor. Satış fiyatı 28 TL. Denemek isteyen varsa detaylar şurada. Çok ilginç değil mi?

17 yorum:

Pinky dedi ki...

örgü örerken beyin boşalıyorya o esnada beynimiz yıkanıyor galiba Kutucum. ne iyi düşünmüşler. gerçi ben artık eskisi kadar örgü örmüyorum ama ayrıca NLP ile ilgilenmek lazım, güzel birşeymiş olumlama filan :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim 2.5 yıl önceki fotoğraflarımı buldum, acayip moralim bozuldu. Benim değil kazak ağzıma bant örmem lazım!
pek olumlayamadım kendimi :)

ikiz Bebek dedi ki...

Denemek lazım :),bana ve Görkem'e lazım :)

Bellek Kutusu dedi ki...

eğer CD'den sürekli "zayıflaaa, zayıflaaa" diye bir ses gelirse bende ters etki yapacaktır ikiz bebek'cim:)

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum sen ara öğün yiyor musun?

Bellek Kutusu dedi ki...

ağzın hiç boş duruyor mu acaba diye soracaktın ikiz bebek'cim:D

ikiz Bebek dedi ki...

bant ne renk olsun? :)

Bellek Kutusu dedi ki...

ahahahaa:)))))
Siyah siyah, kilo göstermiyor:P

Pinky dedi ki...

ahahahahhha:) ilahi Kutucum :)))

ikiz Bebek dedi ki...

çok şekersin Kutu,yanıt veremedim:)

gorkem dedi ki...

ayyy sabah sabah guldum vallaaa :D:D cok hossunuz :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Gördüğün gibi Pinky'cim hem dombiliyim hem lakayıt:D


İkiz Bebek'cim, ben de 2.5 yılda kendimi nasıl bu hale getirdim sorusuna yanıt veremiyorum vallahi:D

He he he, eğleniyoruz işte Görkemsan:D

çınar dedi ki...

nasıl olacak bu iş pek anlamadım ya

Bellek Kutusu dedi ki...

Zayıflayamayanlara ceza olarak o şişleri saplamıyorlardır umarım Çınar:)

Deniz dedi ki...

ya ne enterasan kampanyalar var yahuuu

Yeşim dedi ki...

İlginç bir deneyim olur. Üç günlük bir NLP programına katıldıktan sonra yapabildiklerimi düşününce bunun da yararlı olacağını tahmin ediyorum. Teşekkürler Kutucuğum.

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevgili Yeşim'cim, NLP konusunda yeterli bilgim yok ama ilk fırsatta ben de denemek istiyorum bu seti, çok eğlenceli bir şeye benziyor:)